וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחתה בקשתו של אוסקר פיסטוריוס להגיש ערעור

בית המשפט החוקתי בדרום אפריקה הודיע כי לא יתאפשר לאצן לשעבר להגיש ערעור בנוגע להרשעתו ברצח בת זוגו. פיסטוריוס צפוי לקבל את גזר הדין שלו ב-18 באפריל, כשההערכות מדברות על מאסר ממושך

האצן האולימפי אוסקר פיסטוריוס בעת מתן גזר הדין במשפטו, אוקטובר 2014. AP
עכשיו הוא מחכה לגזר הדין. פיסטוריוס/AP

בית המשפט החוקתי של דרום אפריקה סירב להעניק לאוסקר פיסטוריוס את הזכות לערער על ההרשעה שלו בנוגע לרצח בת זוגו לשעבר, ריבה סטינקאמפ. "אנחנו יכולים לאשר שהבקשה של אוסקר פיסטוריוס להגיש ערעור לא התקבלה", נסמר ממשרד התובע בדרום אפריקה.

אנליס בורז', הדוברת של משפחת פיסטוריוס, אמרה שהיא רק שמעה את הבשורה ותוציא הודעה מסודרת לאחר התייעצות עם המשפחה. כזכור, פיסטוריוס ירה ארבע יריות והרג את סטינקאמפ בוולנטיינס ב-2013 והעביר את החודשים האחרונים במעצר בית בביתו של דודו בפרטוריה כשהוא ממתין לערעור בעניינו. עכשיו פיסטוריוס ימתין לגזר דינו שעשוי להיות עונש מאסר של 15 שנה לפחות. ככל הנראה גזר הדין שלו יינתן ב-18 באפריל, מתי שהוא היה אמור להופיע בפני בית המשפט כדי שידון בערעורו.

פיסטוריוס היה אמור לעמוד לדין בגין הריגה, אבל בית המשפט בדרום אפריקה החליט להעמידו לדין על רצח בדצמבר. משרד התובע הכללי בדרום אפריקה הודיע כי בית המשפט החוקתי לא מצא טענות מוצדקות בבקשה של פיסטוריוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully