וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדנציה שלישית: מיטשל וואט חתם בנס ציונה

3.3.2016 / 19:35

הסנטר האמריקאי (26, 2.08) הפתיע כאשר בחר לעזוב את אלבה ברלין ולחזור בפעם השלישית לקבוצה הכתומה. הוא יתפוס את מקומו של דיימון סימפסון שעזב לאסטודיאנטס הספרדית

one

עירוני נס ציונה הפתיעה היום (חמישי) כשהחתימה עד לסיום העונה את הסנטר האמריקאי מיטשל וואט, שחוזר בפעם השלישית למדים הכתומים. וואט שיחק מתחילת העונה בהצלחה באלבה ברלין, אך בימים האחרונים נוסף לקבוצה שחקן אמריקאי נוסף, מה שהיה אמור לפגוע בדקות המשחק שלו. בנס ציונה חיפשו אחר גבוה שיחליף את דיימון סימפסון שעזב לאסטודיאנטס, וביצעו מהלך מהיר שבסיומו יגיע וואט וצפוי לשחק כבר ביום שני נגד הפועל אילת.

וואט (26, 2.08) בוגר אוניברסיטת באפלו, הגיע לישראל עם סיום לימודיו ושיחק עונה בגלבוע/גליל. בעונת 2013/14 הגיע לנס ציונה והיה אחד מהשחקנים המובילים בריצה של הכתומים למקום השישי. את העונה שעברה פתח בליגת הפיתוח, ובמהלכה הצטרף שוב לנס ציונה לחוזה לעונה וחצי כשהוא רושם ב-20 משחקים 15.7 נקודות ו-7.5 ריבאונדים למשחק. אלבה ברלין התרשמה מיכולותיו ובחרה לצרפו בקיץ, כשהיא משלמת לנס ציונה כ-50 אלף דולרים פיצוי. וואט רשם בקבוצה הגרמנית 6.7 נקודות ו-4.9 ריבאונדים למשחק בליגה המקומית ו-6.3 נקודות ו-4.1 ריבאונדים ביורוקאפ.

נס ציונה מוצאת את עצמה ערב המחזור האחרון של הסיבוב השני במאזן זהה לזה של הפועל חולון ומכבי קרית גת במקומות 10-12. בקבוצה קיים חשש גדול ממאבקי ההשרדות, כשביום שני יארחו את הפועל אילת, שניצחה אותם בכל המפגשים בין המועדונים עד היום.

מיטשל וואט שחקן עירוני נס ציונה. מגד גוזני
עוד סיבוב בארץ הקודש. וואט/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully