וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אברמוביץ' החליט למנות את אנטוניו קונטה למאמן צ'לסי

ב"קוריירה דלו ספורט" טוענים שהבעלים של הבלוז כבר בישר לשחקנים על ההחלטה וההודעה הרשמית בדרך. מאמן נבחרת איטליה צפוי לחתום על חוזה ל-3 שנים תמורת 4.5 מיליון ליש"ט לעונה

one

חוס הידינק עושה עבודה לא רעה כמאמן צ'לסי, אבל למרות זאת רומן אברמוביץ' מחפש מאמן קבוע לעונה הבאה ועל פי הדיווחים באיטליה המאמן הזה יהיה אנטוניו קונטה. ב"קוריירה דלו ספורט", עיתון הספורט האיטלקי הגדול טוען שאברמוביץ' נפגש עם השחקנים בשבוע שעבר, וסיפר להם על החלטתו. קונטה היה אחד משני מועמדים בולטים להגיע לסטמפורד ברידג' יחד עם דייגו סימאונה מאמנה של אתלטיקו מדריד, אבל הארגנטינאי מעדיף להישאר במדריד.

על פי ההערכות, קונטה יחתום על חוזה לשלוש שנים בבלוז וצפוי להרוויח כ-4.5 מיליון ליש"ט לעונה. כעת, כך נראה, נותר רק האישור הרשמי של צ'לסי על המינוי המסקרן של האיטלקי הטמפרמנטי.

מאמן נבחרת איטליה אנטוניו קונטה. AP
בדרך ללונדון. אנטוניו קונטה/AP

המינוי הצפוי הזה מגיע למרות שהידינק הצליח לייצב את האלופה אחרי שמונה למאמנה במקום מוריניו ותחת הדרכתו הקבוצה עדיין לא הפסידה בליגה וטיפסה מהתחתית עד המקום העשירי. בשבוע הבא תארח צ'לסי את פריס סן ז'רמן למשחק הגומלין של שמינית גמר ליגת האלופות ותנסה למחוק את ה-2:1 מהמשחק הראשון בצרפת.

ובינתיים, באנגליה כבר מעלים שמות של שחקנים שמועמדים להצטרף לקונטה ולחזק את צ'לסי וביניהם לאונרדו בונוצ'י בלם יובנטוס ומיראלם פיאניץ', קשרה הבוסני של רומא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully