וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "ההפסד היה סימן לזה שלא קל לזכות בבונדסליגה"

מאמן באיירן מינכן ניסה להרגיע אחרי ההפסד הסנסציוני למיינץ: "יש לנו עדיין הרבה עבודה, לא הצלחנו לעצור את המתפרצות". מרטין שמידט מאמן מיינץ: "האמונה הופכת את הכול לאפשרי"

המחזור ה-24 בבונדסליגה שנערך אמש (רביעי) סיפק סנסציה אדירה כשמיינץ הקטנה ניצחה 1:2 את באיירן מינכן. בורוסיה דורטמונד ניצלה את המעידה של האלופה עם 0:2 על דרמשטאדט בחוץ וצימקה את הפער בפסגה לחמש נקודות שלושה ימים לפני שהיא מארחת את באיירן למשחק העונה.

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. GettyImages
דורטמונד מתקרבת אליו. פפ גווארדיולה/GettyImages

באיירן מינכן הפסידה לראשונה זה שלושה חודשים ולראשונה העונה איבדה נקודות במבצרה באליאנץ ארינה. פפ גווארדיולה, מאמן הבווארים שבעונה הבאה יאמן את מנצ'סטר סיטי, התייחס להפסד של קבוצתו ואמר: "יש לנו עדיין הרבה עבודה לעשות. המשחק הזה היה סימן ברור שזה לא קל לזכות בבונדסליגה. אנחנו לא שלטנו בהתקפות המתפרצות של מיינץ ואני מברך אותם על הניצחון".

מרטין שמידט, מאמנה של מיינץ חגג: "ידענו שאנחנו יכולים לנצח פה עם התקפות מתפרצות והופעה הגנתית טובה. היו לנו ארבע התקפות מתפרצות במחצית הראשונה ושתיים במחצית השניייה וידענו לנצל אותן. זה היה ניצחון גדול והאמונה הופכת את הכל לאפשרי". דיברנו על המשחק הזה כל השבוע וידענו שאפשר לנצח פה. ידענו שאנחנו לא יכולים להשתוות לבאיירן בשליטה בכדור, אבל הייתה לנו תוכנית משחק והיא עבדה. רצינו לעשות את ההיסטוריה הקטנה שלנו ואני שמח שזה עבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully