וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: גל אלברמן יהיה כשיר לשבת, בן הרוש בספק לתחילת הפלייאוף

3.3.2016 / 7:02

הקשר שהוחלף מול הפועל כפר סבא בגביע סובל מכיווץ קל ויעמוד לרשותו של בוס גם במשחק הליגה. המגן סובל מבעיה במיניסקוס, גם איגייבור בספק למשחק הקרוב. בוס: "כל מי ששיחק הוכיח שיש לו מקום ב-11"

one

קשר מכבי תל אביב, גל אלברמן, יהיה כשיר למשחק בשבת מול הפועל כפר סבא למרות שהוחלף אתמול (רביעי) בניצחון על הירוקים בגביע המדינה בשל פציעה. אלברמן עידכן אמש את ראשי הקבוצה כי הוא חש בסך הכול כיווץ קל בשריר ולכן מיהר להתחלף כדי לא להחמיר את הפציעה. "אם פטר בוס יחליט לא להכליל אותו בהרכב בשבת כפי שעשה ביום שבת שעבר מול בני יהודה, זה לא יהיה בשל פציעה", הבהיר אמש גורם בקבוצה.

לעומתו, יחמיץ עמרי בן הרוש גם את המשחק בשבת וספק אם הוא יהיה כשיר לתחילת הפלייאוף. בן הרוש סובל מבעיה במיניסקוס אבל במכבי תל אביב החליטו בעצה אחת איתו לא לערב בינתיים פעילות כירורגית ולנסות לגרום לפציעה בברך לעבור בעזרת טיפולים וזמן. גם נוסא איגייבור שנעדר אמש בספק לשבת בשל פציעה.

פטר בוס יצא מרוצה מבלומפילד. "אני אוהב לנצח בכל משחק ולא עניין אותי שניצחנו במפגש הראשון 0:3", אמר. "אני יוצא מהמשחק בתחושה שיש לנו יותר מ-11 שחקנים טובים שפותחים בדרך כלל בהרכב. יש למכבי תל אביב סגל טוב עם שני הצעירים ששיתפתי לראשונה. כל מי ששיחק במשחק הזה הוכיח לי שיש לו מקום ב-11. אהבתי את השער הראשון שכבשנו כי הוא נבע מהלחץ שעשינו שהוביל לחטיפת הכדור. גם החזקת הכדור שלנו הייתה טובה עם הרבה תנועה ומסירות מצד לצד".

לקראת המפגש הנוסף מול הפועל כפר סבא בשבת, אמר בוס: "זה יהיה משחק שונה לגמרי עם הרבה קהל. עבורה זה משחק חשוב כדי להשיג נקודות ולהישאר בליגה ועבורנו זה משחק חשוב כדי להוציא נקודות במאבק על האליפות".

פטר בוס: "הצעירים היו טובים. היריבה הבאה? אני רוצה להיות בגמר"

נוסא איגייבור שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
גם הוא בספק. איגייבור/קובי אליהו

בשל מיעוט הצופים ניתן היה לראות בנקל בתא הכבוד את רעייתו של בוס שאמנם פוקדת לא אחת את המשחקים, אבל בדרך כלל מוצאת דרך להסתתר. "ביקשתי ממנה גם הפעם לא לבלוט", אמר בבדיחות מאמן מכבי תל אביב. "אנחנו מאוד מרוצים מההגעה לישראל. הבחירה שלנו להגיע לכאן הייתה נכונה. אין בכלל ספק בכך".

ומה היא חושבת על הכדורגל של מכבי תל אביב?

"אני לא שואל אותה שאלות על כדורגל".

מה היא חושבת על רמת הכדורגל כאן ביחס להולנד?

"אני מנהל הרבה שיחות עם רעייתי על הרבה נושאים, אבל לא על זה".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב בחצי גמר הגביע אחרי 0:2 קליל על כפר סבא

לכתבה המלאה
פטר בוס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"מרוצים מההגעה לישראל". בוס/ברני ארדוב

בדומה למשחקים האחרים בגביע המדינה, גם הפעם עמד בין הקורות שוער המשנה דניאל ליפשיץ שהיה מאוד מרוצה מכך שהוא סיים את המשחק בלי לספוג. "ברגעים האחרונים לחצתי את הקבוצה להמשיך אפילו שהניצחון היה בידיים שלנו כי רציתי לסיים את המשחק עם שער נקי".

אתה מצפה לקבל את הקרדיט ולשחק גם בחצי הגמר?

"אני במכבי תל אביב לתת את הכי טוב בכל משחק. המאמן יחליט אם אני אשחק בחצי הגמר".

ההחלטה לבוא למכבי תל אביב הייתה נכונה?

"אני חושב שכן. מכבי תל אביב זה המועדון הכי גדול בארץ. חוויתי את ליגת האלופות ולשמחתי חושבים שאני שוער מספיק טוב כדי לשחק גם כשוער ראשון. זה כבוד בשבילי להיות במכבי תל אביב".

מה ההעדפה שלך להגרלה. בטח יש לך חשבונות לסגור עם הקבוצות?

"כששיחקתי במכבי נתניה יצא לי לשחק בחצי הגמר מול מכבי חיפה והפסדנו. בעונה שעברה הפסדתי עם רעננה לבאר שבע. אני מקווה לאסוף גביע לארון העונה ועוד כשותף מלא".

אתה מרגיש שאתה יכול לתת תחרות על אפודת השוער הראשון?

"אני חושב שהוכחתי העונה שאפשר לסמוך עלי במאה אחוז כשנותנים לי לשחק. אני חושב שכאשר עמדתי העונה בשער לא הרגשתם בהבדל. גם שני הצעירים איילון אלמוג ואליאל פרץ שקיבלו היום הזדמנות עשו הופעת בכורה מצויינת, כך שיש למכבי עומק ויש על מי לסמוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully