וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה לארסנל: פטר צ'ך יחמיץ את הדרבי הגורלי נגד טוטנהאם בשבת

התותחנים רשמו הפסד כואב לסוונסי וגם איבדו את השוער שעלה לכדור קרן ונפצע בשריר. ונגר: "יש לי אמון מלא בדויד אוספינה". גם לורן קוסיילני ייעדר ממשחק הצמרת המכריע בסוף השבוע

לוקאש פביאנסקי, פר מרטסאקר, באפטימבי גומיס, פטר צ'ך. רויטרס
עלה לעזרת ההתקפה ונפצע. צ'ך משמאל/רויטרס

הפסד הבית של ארסנל אמש (רביעי) 2:1 לסוונסי לא היה המכה היחידה שהתותחנים ספגו. בתוספת הזמן של המשחק השוער פטר צ'ך עלה לכדור קרן של קבוצתו שניסתה להשוות, אבל נפצע בשריר והוא ייעדר ממשחק החוץ הגורלי נגד טוטנהאם ביום שבת.

דויד אוספינה אמור לעמוד במקומו בין הקורות. גם לורן קוסיילני הפצוע, שלא שיחק הערב ומהווה עמוד תווך בהגנה של התותחנים, לא ישחק בדרבי. ארסן ונגר אמר אחרי המשחק: "צ'ך נפצע בשריר בסוף המשחק והוא לא ישחק בשבת. יש לי אמון מל באוספינה".

המנג'ר הצרפתי הוסיף: "יצרנו הרבה מצבים, אבל היינו חסרי מזל בסיומת. זו תוצאה מאוד מאכזבת. אני מודאג מהתוצאות שלנו, זה רגע קשה בשביל הקבוצה. אנחנו צריכים להיות ממוקדים בעצמנו ולעשות את הדברים הבסיסיים כמו שצריך".

"ברור שרצינו לנצח, אבל זה לא סוף העולם", ציין פר מרטסאקר. "הפסדנו את המשחק בגלל טעות אחת במצב נייח. היינו צריכים לשמור טוב יותר. ראו שהיינו לחוצים לקראת הסיום ועכשיו נצטרך להרים את הראש ולהתאושש בדרבי".

קבוצה נוספת שבעטה בדלי היא טוטנהאם, שהפסידה ללווסטהאם 1:0. "שיחקנו גרוע במחצית הראשונה", אמר מאוריסיו פו'צטינו. "אני מאוכזב מאוד, אף על פי שהשחקנים השתדלו ונלחמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully