וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי דרמה גדולה ופנדלים: יובנטוס עלתה לגמר הגביע האיטלקי

הגברת הזקנה הובסה 3:0 על ידי אינטר בסן סירו, אבל המשחק נגרר להארכה ופנדלים אחרי 3:3 בסיכום המשחקים. פלאסיו החמיץ מהנקודה הלבנה ויובה חגגה. תפגוש בגמר את מילאן ב-21 במאי

שחקן יובנטוס, לאונרדו בונוצ'י. AP
בונוצ'י עם הפנדל המכריע/AP

דרמה גדולה הערב (רביעי) בחצי גמר הגביע האיטלקי. יובנטוס אמנם הובסה 3:0 על ידי אינטר, אבל המשחק נגרר לפנדלים אחרי 3:3 בסיכום המשחקים והגברת הזקנה ניצחה בפנדלים 3:5. היא תפגוש בגמר את מילאן ב-21 במאי באולימפיקו ברומא.

יובנטוס ניצחה 0:3 במשחק הראשון והגיעה לסן סירו כשהיא נינוחה, כנראה נינוחה מדי. מסימיליאנו אלגרי העלה הרכב שכלל כמות גדולה של מחליפים ואלו הסתבכו. מרצלו ברוזוביץ' אותת על הכוונות של הנראצורי עם שער בדקה ה-16 ואיבן פרישיץ' הכפיל מקרוב בדקה ה-49. השחקנים של רוברטו מאנצ'יני ידעו שהם קרובים לשוויון בסיכום הכללי, הפעילו לחץ גדול על השער של נטו ולבסוף קבעו 0:3 בדקה ה-82, עם פנדל מוצלח של ברוזוביץ'.

המשחק נכנס להארכה, שם סימונה זאזה היה קרוב לכבוש שער יקר, אבל פספס פעמיים את המסגרת בסנטימטרים. בתוספת הזמן אלברו מוראטה היה קרוב פעמיים בתוך 10 שניות, אבל נבלם בשתיהן על ידי חואן פאבלו קאריסו.

אנדראה ברצאלי, סימונה זאזה, אלברו מוראטה, פול פוגבה ולאונרדו בונוצ'י כבשו בפנדלים עבור יובה, ובצד השני רודריגו פלאסיו החמיץ וזה היה מספיק לאורחת.

מרצלו ברוזוביץ' שחקן אינטר חוגג שער. AP
אינטר חגגה שלוש פעמים וזה לא הספיק. ברוזוביץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully