וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן בחצי גמר הגביע, גם סושו המפתיעה

קבאני כבש ובישל ב-1:3 של האלופה על סנט אטיין, הקבוצה מתחתית הליגה השנייה כפתה הארכה עם שוויון בדקה ה-87 והשלימה מהפך בדרך ל-2:3 על נאנט וחצי גמר ראשון מאז 2007. 0:3 ללוריין על גאזלק אז'קסיו

רומן פיליפוטו שחקן לוריין. AP
כבש ביום ההולדת. רומן פיליפוטו/AP

כמו בישראל, גם בצרפת מתקיימים הערב (רביעי) משחקים ברבע גמר הגביע, כשסושו מהליגה השנייה תפסה את הכותרות אחרי שהדיחה את נאנט עם 2:3 בהארכה. לוריין עלתה עם 0:3 על גאזלק אז'קסיו. האלופה ומחזיקת הגביע, פריס סן ז'רמן, עשתה את המוטל עליה עם 1:3 על סנט אטיין. מחר תתארח מארסיי אצל גראנביל, הסינדרלה מהליגה החמישית.

סנט אטיין - פריס סן ז'רמן 3:1

זה לא היה פשוט, אך החבורה של לורן בלאן שדוהרת לאליפות מוחצת במיוחד בסופו של דבר עשתה את העבודה. אדינסון קבאני קבע 0:1 בדקה ה-12 מבישול של זלאטן איברהימוביץ', ובחלוף 22 דקות עבר לתפקיד המבשל, כשסידר למרקיניוס את ה-0:2. ולנטין אייסריק צימק ל-2:1 בדקה ה-42 מהנקודה הלבנה, אך לוקאס מורה אמר את המילה האחרונה בתוספת הזמן.

סושו - נאנט 2:3 (בהארכה)

הקבוצה מתחתית הליגה השנייה הדהימה את מונאקו בסיבוב הקודם, והצליחה להדיח גם את נאנט. הבלגי גיום ז'ילה העלה את האורחת ליתרון בנגיחה כבר בדקה החמישית, אבל המחליף מוסא סאו איזן בדקה ה-87 וכפה תוספת של חצי שעה, בה המומנטום השתנה. סקו סיסה, עוד מחליף של סושו, השלים את המהפך בדקה ה-98 וסאו חגג את השני שלו בדקה ה-106. אדריאן הברזילאי רק צימק בדקה ה-116. סושו עם חצי גמר ראשון מאז 2007, אז גם הניפה את הגביע.

לוריין - גאזלק אז'קסיו 0:3

במפגש על טהרת הליגה הבכירה, הניסיון של לוריין שיחק תפקיד והקורסיקנים יחזרו להתרכז במאבקי ההישארות בליגה. רומן פיליפוטו שמר על המסורת וכבש במשחק בית רביעי ברציפות בגביעים, הפעם ביום הולדתו ה-28 עם טיל לרשת בדקה התשיעית. מקסים ברתלמה הוסיף שמאלית אדירה בדקה ה-43 והמגן הימני פאפ פאי חתם בדקת הסיום. לוריין חזרה לחצי הגמר אחרי שלוש שנים.

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
שער ובישול. קבאני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully