וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "לא רואים שער כזה כל יום. יש פה כישרון ויש עתיד"

גם מאמן הפועל באר שבע התלהב מהשער של מוסא טראבין נגד בית"ר תל אביב רמלה: "אנחנו רואים את היכולות שלו באימונים ובמשחקים של הנוער". הוסיף: "אין לנו כלום ביד, מוקדם לחגוג"

one

הפועל באר שבע השלימה הערב (רביעי) את העבודה שהייתה מוטלת עליה ברבע גמר גביע המדינה, ניצחה את בית"ר תל אביב רמלה 0:2 בחוץ ועלתה לחצי הגמר עם 0:4 בסיכום המשחקים. פיינליסטית העונה שעברה מחכה להגרלת חצאי הגמר מחר בשעה 17:00 כדי ללמוד נגד מי היא תשחק בשלב הבא.

מאור בוזגלו עם מוסא טראבין/קובי אליהו

המאמן ברק בכר אמר אחרי המשחק: "אתה מגיע אחרי 0:2 במשחק הראשון, אין הרבה קהל, הכול על מי מנוחות והגישה של השחקנים לא מובנת מאליה. חיפשנו שער שיגמור את המשחק. השער של טראבין? לא רואים כזה בכל יום. באימונים ובנוער אנחנו רואים את היכולות של מוסא. זו הזדמנות לפרגן למחלקת הנוער, יש כישרון ויש עתיד במועדון".

בכר התייחס בקצרה להגרלת חצאי הגמר: "כל משחק יהיה קשה. גם משחק נגד בני סכנין הוא לא פחות קשה מנגד מכבי תל אביב או מכבי חיפה - זו לא קלישאה. אלו ארבע קבוצות נהדרות עם קהל ותהיה אווירה".

מאמן באר שבע סיכם: "אני נהנה פה וכל המערכת נותנת לי תנאים להצליח, אבל צריך לזכור שאין לנו כלום ביד, לא גביע ולא אליפות. אנחנו בכיוון הנכון, אבל מוקדם לחגוג".

דן ביטון, שכבש את הראשון, הוסיף: "הגענו הכי מוכנים שאפשר, כמו שצריך, ועשינו את העבודה. שחקני בית זו ברכה לקבוצה שרצה לאליפות, שרוצה לזכות בכל התארים. אנחנו עושים מה שמבקשים מאיתנו, והכי חשוב זה הניצחון. חצי הגמר? מה שיהיה יהיה. יהיה בסדר".

עוד באותו נושא

גביע המדינה: הפועל באר שבע בחצי הגמר אחרי 0:2 על בית"ר תל אביב רמלה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully