וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנסציה ביורוקאפ: קאזאן הובסה ב-17 הפרש בידי גורה - והודחה

ולנסיה ומכבי תל אביב לא לבד: הרוסים, שסומנו כפייבוריטים לזכות במפעל, הפסידו 71:54 לז'ילונה גורה, שמטו את יתרון ארבע הנקודות מהמשחק הקודם ועפו כבר בשמינית הגמר. לנגפורד אכזב

קית' לנגפורד שחקן קאזאן. GettyImages
שוב אכזב במאני טיים. לנגפורד/GettyImages

ככל שהיורוקאפ מתקרבת לרגעי ההכרעה שלה נרשמות עוד ועוד סנסציות. אחרי ההדחה של ולנסיה ומכבי תל אביב בשלבים מוקדמים יותר, גם משחקי שמינית הגמר סיפקו הפתעה גדולה, כשקאזאן - ללא ספק אחת הפייבוריטיות ללכת עד הסוף במפעל השני בחשיבותו ביבשת - הובסה 71:54 בידי ז'ילונה גורה באולמה הביתי. הטטארים הגיעו למשחק עם ביטחון גבוה למדי, אחרי שבשבוע שעבר ניצחו 68:72 בפולין.

גם בשני הרבעים הראשונים של המשחק הערב נראה היה שהקבוצה של ייבגני פאשוטין תשלים את המלאכה ותשריין לעצמה כרטיס לרבע הגמר, אבל רבע שלישי איום ונורא, שהסתיים ב-10:23 לזכות הפולנים, העלה את מפלס הלחץ ושיתק את הרוסים, שהרימו ידיים ברבע האחרון וספגו תבוסה משפילה, במה שהיה ההפסד הרביעי שלהם העונה ביורוקאפ.

יבגני פשוטין מאמן קאזאן. GettyImages
אכזבה גדולה. פאשוטין/GettyImages

קית' לנגפורד רשם משחק נפל, וסיים עם 6 נקודות בלבד, כולל 2 מ-7 מהשדה, 5 ריבאונדים, 3 אסיסטים וגם 4 ריבאונדים. כמעט אף אחד בסגל עתיר הכוכבים של ייבגני פאשוטין לא תפקד. קוסטאס קאימקוגלו סיים עם 12 נקודות ו-5 ריבאונדים, אנטון פונקראשוב הוסיף 10 ו-5 אסיסטים, אבל ארט פרחוסקי רשם משחק מאכזב עם 2 נקודות בלבד. שחקן נבחרת פולין מתאוש פוניטקה בלט אצל הפולנים עם 18 נקודות.

קאזאן היא לא הטוענת לכתר היחידה שנושרת מהמפעל בשלב מוקדם. ולנסיה, שרשמה רצף של 28 ניצחונות בכל המסגרות, הודחה בשלב הקודם, כמו מכבי תל אביב. על פניו, הקבוצות החזקות שנותרו במירוץ על התואר הן מילאנו, גלאטסראיי ובאיירן מינכן.

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה

הציוץ של לנגפורד אחרי ההשפלה: "היבריס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully