וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם ג'ונסון נמצא אשם במגע מיני עם קטינה, עשוי להיכלא ל-10 שנים

חבר המושבעים קבע כי הקשר האנגלי לא קיבל מין אוראלי מהקטינה בת ה-15, אולם כן הכניס את ידיו לתחתוניה. השופט הודיע לו: "מאסר נראה כמעט בלתי נמנע ונקודת המוצא היא חמש שנים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ה"מאג-שוט", תמונת המעצר של ג'ונסון, ששוחררה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קשר אנגליה וסנדרלנד לשעבר, אדם ג'ונסון, נמצא הערב (רביעי) אשם על ידי חבר המושבעים במשפטו ב"פעילות מינית עם קטינה". בעקבות פסק הדין, צפוי ג'ונסון להיכנס לכלא, כאשר השופט ג'ונתן רוז הזהיר את השחקן כי ככל הנראה מצפה לו "עונש מאסר משמעותי".

על פי השופט, נקודת המוצא היא חמש שנות מאסר, אך העונש בסופו של דבר עשוי להיות ארבע שנים "בלבד" או לחלופין, להגיע עד עשר שנות מאסר: "הנאשם חייב להבין שיש סבירות גבוהה מאוד לעונש מאסר. זה נראה בלתי נמנע", אמר השופט רוז.

משפטו של ג'ונסון נערך בשבועיים האחרונים וגזר הדין צפוי להתקבל בעוד כשבועיים-שלושה. במהלך המשפט, השחקן הודה באשמת מגע עם הקטינה בת ה-15, אולם טען כי מלבד נשיקה בין השניים, לא אירע שום דבר נוסף. התביעה האשימה אותו בשקר ובסופו של דבר, המושבעים פסקו כי הוא לא אשם בקבלת מין אוראלי מהקטינה במהלך המפגש ביניהם שנערך ברכבו ב-30 בינואר 2015, אולם הוא נמצא אשם בכך שהכניס את ידיו אל תחתוניה של הנערה.

ג'ונסון נעצר בדיוק לפני שנה. הוא התחבר לקראת סוף שנת 2014 עם הנערה, אוהדת סנדרלנד מושבעת, דרך הפייסבוק ולאחר שחתם עבורה על שתי חולצות משחק, ביקש ממנה להיפגש עמו על מנת "לקבל נשיקת תודה". לאחר מכן, השניים נפגשו פעם נוספת ואז, על פי ההאשמות, אירע ביניהם המגע המיני האסור. ג'ונסון הודה כאמור בדברים מסוימים, אולם לא באחרים ובמהלך המשפט אף נחשף כי הוא מחק 834 הודעות וואטספ מהטלפון הסלולארי שלו.

במהלך המשפט אמר ג'ונסון: "חשבתי לעשות איתה כל מה שהיא תתן לי. קיוותי שאוכל להרגיש את הגוף שלה. זה משהו טבעי. אבל זה לא קרה, כי הבנתי שזה לא הדבר הנכון לעשות". עד לקבלת גזר הדין, ג'ונסון שוחרר בערבות אך מחויב להיות בביתו בין שבע בבוקר לשבע בערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully