וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסקרמנטו מודאגים: "השנה החדשה לא מאירה פנים לעומרי כספי"

בלוג המסקר את הקינגס פרסם כתבה שממחישה את הירידה באחוזי הקליעה של הישראלי מאז פגרת האולסטאר: "הוא מרגיש רע וגם הדקות שלו ירדו משמעותית. קאזינס ורונדו משפיעים עליו לרעה"

מאמן סקרמנטו קינגס ג'ורג' קארל עם עומרי כספי, דמרכוס קאזינס. AP
גם הוא מושפע לרעה. כספי עם קאזינס וקארל/AP

סקרמנטו הולכת ומדרדרת, ומסתבר שהירידה ביכולת ניכרת גם אצלי עומרי כספי. בבלוג Cowbellkingdom, המסונף ל-ESPN, פרסמו היום (רביעי) כתבה אודות הישראלי היחיד ב-NBA, ובה המחישו עד כמה אחוזי הקליעה שלו, שנסקו לגבהים חדשים בתחילת העונה, צנחו עם בוא השנה החדשה. אחרי שקלע ב-44.8 אחוז מחוץ לקשת בחודש נובמבר בשנה שעברה וב-50 אחוז פנטסטיים בדצמבר, כספי ירד ל-36.7 אחוז בלבד בינואר, וסיים את חודש פברואר עם 30.8 אחוז בלבד.

"עד כמה שזה נשמע מאכזב עבור אוהדי הקינגס, כספי מרגיש רע ומודע לחלוטין לקשיים שלו. כספי מקצוען אמיתי והוא מאוד אופטימי בנוגע ליכולת שלו להתגבר על המשבר הזה כמה שיותר מוקדם", נכתב בבלוג. "השאלה היא למה הוא התקשה? הוא החמיץ כמה משחקים בגלל כאבי בטן, אחר כך באו כאבי גב ושיניים, אבל כנראה שזה יותר מזה. בחמשת המשחקים האחרונים הוא שיחק פחות מ-25 דקות והשיא הגיע מול הספרס, אז הוא שותף לשבע דקות בלבד, הכי פחות שלו העונה. נראה שגם הזריקה שלו שטוחה יותר לאחרונה, מה שיכול להיות סימן לחולשה פיזית או אפילו מנטלית".

עוד צוין בכתבה כי כספי טוב יותר כשהוא עולה בחמישייה ולא מהספסל, כפי שקורה במשחקים האחרונים. הנתונים מראים כי כספי מדייק ב-47.9 אחוז (!) מחוץ לקשת במשחקים שבהם הוא פותח בחמישייה, בעוד שבמשחקים שבהם הוא עולה מהספסל הוא קולע ב-37.2 אחוז בלבד. "תמיד אפשר לתהות לגבי המנהיגות הלא יציבה של דמרכוס קאזינס ורג'ון רונדו, ובטוח שהיא משפיעה על התפקוד ששחקן משלים כמו כספי. כנראה שאין תשובה מדויקת לשאלה למה כספי מתקשה כל כך בחודשיים האחרונים. אולי זה רק נסיגה טבעית בעונה כל כך ארוכה כמו שיש ב-NBA".

עומרי כספי שחקן סקרמנטו קינגס. AP
הקליעה הרבה פחות חלקה. כספי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully