וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: בראון צפוי להיעדר כשבועיים, מכה יבשה לסוארס

2.3.2016 / 15:15

החששות אומתו: הקשר שנשלח לצילום סובל ממתיחה ברצועה הצידית של הברך וייעדר מהמשחקים הקרובים. הבלם יחזור בעוד מספר ימים. השניים היו אמורים לפתוח מול בית"ר ת"א רמלה (19:00, 5+ לייב)

one

בווידאו: 1:2 להפועל באר שבע על הפועל כפר סבא

בשורות לא טובות לברק בכר לפני המשחק מול בית"ר תל אביב רמלה במשחק הגומלין של רבע גמר גביע המדינה (19:00, ספורט 5+ לייב). הקשר וובה בראון צפוי להיעדר כשבועיים מהמגרשים בגלל מתיחה ברצועה הצידית של הברך, זאת לאחר שפונה אתמול לבית החולים כדי לערוך צילום. המשמעות היא שבראון לא יהיה בסגל כמובן למשחק מול הקבוצה מהלאומית, וגם למשחק בשבת מול בני סכנין, אבל אמור לחזור בוודאות עד משחק העונה מול מכבי תל אביב בטרנר.

כזכור, אתמול פורסם בוואלה! ספורט כי לפני האימון דיווח בראון על כאבים ועל פינויו לביה"ח. החששות של אנשי באר שבע לגבי מתיחה ברצועה הצידית התאמתו בסופו של דבר. שני שחקנים נוספים שייעדרו מהמשחק הם שיר צדק וג'ון אוגו שייעדרו בעקבות צבירת כרטיסים צהובים.

וויליאם סוארס, אנתוני וואקמה וג'ון אוגו שחקני הפועל באר שבע. קובי אליהו
יחזור בקרוב. וויליאם סוארס/קובי אליהו

שחקן נוסף שערך אתמול צילום הוא ויליאם סוארס, שסובל ממכה יבשה באזור הברך ולא יהיה בסגל. בכר, כזכור, החליט להעניק מנוחה גם למהראן ראדי בעקבות עומס. מוחמד גדיר יפתח גם הוא בהרכב לצד בן שהר, בעוד שאליניב ברדה יזכה למנוחה.

ההערכה היא שלפחות שניים מבין אור חביביאן דן ביטון ומתן אוחיון יפתחו גם הם ב-11. "וויליאם ובראון היו אמורים לשחק ולפתוח בהרכב הערב. זה היה זמן טוב למנוחה עבור שיר ואוגו שמשחקים הרבה. עכשיו נצטרך לבוא הרבה יותר מוכנים למשחק. זה חוסר מזל עבור שני השחקנים האלה".

הבאר שבעים מחזיקים ביתרון של 0:2 מהמשחק הראשון ובהנחה שיעברו שלב, יצטרפו למכבי חיפה ובני סכנין שכבר עלו אמש, ולמנצחת במשחק בין מכבי תל אביב להפועל כפר סבא מאוחר יותר הערב.

הרכב משוער, הפועל באר שבע: דודו גורש; בן ביטון, לואי טהא, מתן אוחיון, בן תורג'מן; אובידיו הובאן, דן ביטון, אור חביביאן, מאור בוזגלו; בן שהר, מוחמד גדיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully