וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה בהפועל באר שבע: בראון וסוארס נפצעו ונשלחו לצילום

1.3.2016 / 10:55

הבלם והקשר שהיו אמורים לפתוח מול בית"ר תל אביב רמלה בגומלין רבע הגמר הגביע (רביעי, 19:00, ספורט 5+ לייב) התלוננו על כאבים וייעדרו. ראדי יקבל מנוחה, גדיר ושהר יפתחו. מנגד, שמול ייעדר, עמיר תורג'מן: "הסיכויים קטנים מאוד"

רבע הגמר, משחק 2מחצית02/03/2016
בית"ר תל אביב בת ים
    0
      הפועל באר שבע
      one

      בווידאו: הפועל באר שבע מנצחת 1:2 את הפועל כפר סבא

        עם יתרון של 0:2 מהמשחק הראשון, הפועל באר שבע אמורה להבטיח מחר (רביעי, 19:00, ספורט 5+ לייב) את ההעפלה לחצי גמר גביע המדינה כשתפגוש את בית"ר תל אביב/רמלה לגומלין ברבע הגמר. ברק בכר מתכנן לערוך רוטציה בין השחקנים שלו, כשבין היתר ייתן הזדמנות למוחמד גדיר בהרכב. וובה בראון ו-וויליאם סוארס, שתחילה נראה היה שיפתחו בהרכב, התלוננו על כאבים, ומבדיקה ראשונית עולה כי הם סובלים מפגיעה ברצועה הצידית. השניים יעברו צילום לאחר האימון כדי לאמוד את חומרת הפציעה במועדון מקווים שלא מדובר בפציעה שתיאלץ מהם להיעדר גם מהמשחקים הקרובים.

        ג'ון אוגו ושיר צדק, שספגו צהוב תשיעי וחמישי בהתאמה במשחק מול בני יהודה, לא יטלו חלק במשחק בעקבות כרטיסים צהובים. בכר מתכנן שינויים נוספים ובן שהר (יחליף את ברדה בחוד) יקבל קרדיט. המאמן מתכנן לשלב גם מספר שחקנים ששיחקו פחות לאחרונה, כמו בן תורג'מן, אור חביביאן ודן ביטון שצפויים לפתוח בהרכב. מאור מליקסון ימשיך להיעדר בשל פציעה. מהראן ראדי יקבל מנוחה ולא צפוי להיכלל בסגל. אובידיו הובאן ומאור בוזגלו צפויים גם הם לפתוח.

        הרכב משוער, הפועל באר שבע: דודו גורש, בן ביטון, לואי טהא, מתן אוחיון, בן תורג'מן, אובידיו הובאן, דן ביטון, אור חביביאן, מאור בוזגלו, בן שהר, מוחמד גדיר.

        sheen-shitof

        עם הנחה בלעדית

        השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

        בשיתוף HairMax
        עמיר תורג'מן מאמן בית"ר תל אביב/רמלה. מגד גוזני
        ידהים את כולם? תורג'מן/מגד גוזני

        אצל המארחת, שתגיע למשחק אחרי ניצחון על האחרונה בטבלת הליגה הלאומית, עירוני קריית גת, העונה כנראה הסתיימה. עם שתי תוצאות תיקו ב-26 משחקים העונה, נראה כי היא תסיים את העונה במרכז הטבלה. המאמן עמיר תורג'מן יחסר את מלך השערים שלו, רותם שימול, שסובל מנקע בקרסול ולא יהיה כשיר למשחק. אושר אבו (פציעה) ושחר פיבן (מחלה) התאוששו וערכו אימון מלא, כשנראה שאחד מהם אמור לפתוח במקום קופי דנקוואה, שיחזור לקישור.

        יונתן כהן, אבי אבינו ודניאל שורצבוים צפויים לפתוח על הספסל, כשייתכן שהמאמן יעבה את מרכז השדה על חשבון מתן חוזז. תורג'מן: "הסיכויים שלנו קטנים מאוד, במיוחד לאור השער שקיבלנו בתוספת הזמן במשחק הראשון. נעשה הכל כדי לצאת מחייכים מהמשחק הזה".

        הרכב משוער, בית"ר תל אביב רמלה: מייק חכים, רמאריק אטו, שחר פיבן, יגיל ביטון, גיא גומברג, רוסלן ברסקי, קופי דנקאווה, עלי מוחמד, סוהיל ארמלי, דור ג'אן, רן בן שמעון.

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          2
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully