וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשקיען: הנתונים המפתיעים על הקילומטרז' של האריס מדוניאנין

2.3.2016 / 12:27

אצל הקשר, עליו נטען בעבר כי הוא עצלן, נמדדו הכי הרבה קילומטרים בשני המשחקים מול בני יהודה והפועל חיפה. איגייבור במקום השני. עוזר המאמן לשעבר, נאצ'ו טורנו, החלים מסרטן: "מודה לג'ורדי ומכבי"

one

בווידאו: מכבי תל אביב מנצחת 0:1 את בני יהודה

מתחם האימונים בקרית שלום סיפק היום (רביעי) נתון מפתיע מאוד. זה המשחק השני ברציפות בו האריס מדוניאנין הוא השחקן שגומע הכי הרבה קילומטרים במכבי תל אביב. גם מול בני יהודה בשבת האחרונה וגם מול הפועל חיפה, שבוע קודם, נמדדו בחיישני התנועה של השחקנים הכי הרבה קילומטרים אצל הקשר הבוסני, עליו נטען בעבר כי הוא עצלן ולא עושה מספיק תנועה.

שחקני מכבי תל אביב מקבלים בכל שבוע את הנתונים בצורה גלויה על לוח ההודעות בחדר ההלבשה. כחלק מהנסיון לדרבן אותם לרוץ יותר, מתפרסמים הנתונים על כל שחקן בצורה חופשית. בשני המשחקים האחרונים בולט המרחק שעושה מדוניאנין, כאשר גם נוסא איגייבור ממוקם קרוב אליו. במכבי תל אביב טוענים כי הנתון לא הפתיע אותם וגם מודים באותה נשימה כי בדרך כלל התפקידים במגרש בהם שחקנים רצים הכי הרבה אלה תפקידי הקישור האמצעי, בדיוק היכן שמשחק מדוניאנין.

אגב, בכל מה שקשור ליכולת של מדוניאנין, קיימת הערכה גדולה כלפיו מצד השחקנים. יש כאלה שמפצירים בו לבעוט יותר ולאיים כמה שאפשר על השער, מאחר שבאימונים הוא כובש המון. בעבר, לפני שנקלע לסכסוך איתו, ביקש מוטי איוניר שאימן את מכבי תל אביב ממדוניאנין לבעוט בכל משחק שמונה פעמים לשער מכל עמדה שהוא רוצה.

שחקני מכבי תל אביב עם נאצ'ו טורנו. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
הודה לצהובים. טורנו/מערכת וואלה!, יניב טוכמן

בעניין אחר, במכבי תל אביב שמחו לשמוע בימים האחרונים כי נאצ'ו טורנו, שהיה עוזרו של פאולו סוזה במכבי תל אביב, החלים ממחלת הסרטן ויחבור שוב לפורטוגלי בצוות האימון של פיורנטינה. כזכור, כשמכבי תל אביב שיחקה בבאזל בקיץ האחרון, יצאה הקבוצה יחד ביום המשחק בחשמלית במרכז העיר לבקר את טורנו, שהיה אז מאושפז בבית חולים בבאזל לאחר אחד הניתוחים שעבר בעקבות המחלה. טורנו עבר סדרת טיפולים במשך כמעט שנה ומרבית השחקנים שמרו איתו על קשר.

הבוקר פירסם טורנו מכתב באתר הרשמי של מכבי תל אביב בו כתב בין היתר: "היום אני יכול להגיד שנרפאתי. ניצחתי את הסרטן. שיחקתי במשחק החשוב והגדול ביותר של החיים שלי, וניצחתי ניצחון מוחץ. אני מודה לג'ורדי קרויף ולהנהלת מכבי תל אביב על הקירבה והחום שהעניקו לי. אני מודה לשחקנים איתם חלקתי את חדר ההלבשה על כל האהבה, החיזוקים והאנרגיות שהם נתנו לי מאז נודע להם על המחלה. היום אני מתחיל מחדש את חיי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully