וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי חמש הקבוצות הגדולות באנגליה נפגשו. על הפרק: לעזוב את ליגת האלופות

"סאן" חושף מהלך דרמטי: בזמן שליברפול, צ'לסי ויונייטד לא צפויות להיות בליגת האלופות בעונה הבאה, ראשי הקבוצות הבכירות באנגליה דנו במהלך להקים ליגה חדשה: "פריצת דרך היסטורית"

one

בווידאו: יונייטד מנצחת 2:3 את ארסנל

בכירים מחמש הקבוצות הגדולות של אנגליה ערכו אתמול (שלישי) פגישה סודית שבה דנו על האפשרות להקים סופר-ליגה חדשה באירופה, כך חושף "סאן". נציגים ממנצ'סטר יונייטד, צ'לסי, ארסנל, מנצ'סטר סיטי וליברפול נפגשו עם המיליארדר האמריקאי סטיבן רוס במלון דורצ'סטר בלונדון, כשעל הפרק עומד האיום לעזוב את ליגת האלופות.

אד וודוורד, סגן נשיא יונייטד, יושב ראש צ'לסי ברוס באק, מנכ"ל ארסנל איבו גאזידיס, יו"ר סיטי פראן סוריאנו ומנכ"ל ליברפול איאן אייר נראו מחוץ למלון אחרי הפגישה עם רוס - הבעלים של מיאמי דולפנס והאיש שעומד מאחורי הצ'מפיונס קאפ, טורניר הידידות הבינלאומי, שנחשב להצלחה כלכלית בקרב המשתתפות בו.

סוריאנו, באק, גאזידיס, בפגישת ראשי הקבוצות באנגליה (צילום מתוך "סאן"). צילום מסך מתוך "סאן", ספק 500
גאזידיס, באק וסוריאנו אחרי הפגישה/ספק 500, צילום מסך מתוך "סאן"

המטרה היא להתאגד בניסיון להקים מסגרת חדשה, שתאגד את כל הקבוצות הבכירות באירופה. המטרה היא להבטיח את מקומן בליגה שמכניסה מיליוני דולרים, ולמנוע את הסיכון שלא להעפיל לליגת האלופות ולהחמיץ הכנסה של עשרות מיליוני דולרים מדי שנה. במצב הנוכחי, כידוע, יונייטד, צ'לסי וליברפול לא יהיו בשנה הבאה בליגת האלופות, כשלסטר סיטי וטוטנהאם תופסות את מקומן בארבע הראשונות בפרמיירליג.

יונייטד עשויה להחמיץ העפלה לליגת האלופות בפעם השנייה תוך שלוש שנים, ליברפול הייתה רק פעם אחת במפעל היוקרתי מאז 2010, וצ'לסי מרובת ההוצאות גם עלולה לאבד הכנסות. רוס, שהונו מוערך ב-3 מיליארד דולר, מבטיח לקבוצות הכנסה מובטחת כל שנה. "זו יכולה להיות אחת מפריצות הדרך הדרמטיות בהיסטוריה של הכדורגל העולמי", מכתירים ב"סאן" את הסיפור.

שחקן מנצ'סטר יונייטד, חואן מאטה, מול שחקן צ'לסי, ססק פברגאס. AP
בשנה הבאה בליגה האירופית? יונייטד מול צ'לסי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully