וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר לוינסון ישתתף במחנה האימונים של ג'ורדן ברנד קלאסיק

2.3.2016 / 10:48

פורוורד עירוני נס ציונה (15, 2.03) ששיחק העונה ארבעה משחקים בליגת העל, ייצא לזאגרב למחנה שממנו יבחרו השחקנים למשחק הכוכבים הצעירים היוקרתי באפריל בברוקלין

תומר לוינסון, עירוני נס ציונה. אביב שוויקה,
הזדמנות גדולה. תומר לוינסון/אביב שוויקה

פורוורד עירוני נס ציונה תומר לוינסון ישתתף בסוף השבוע הקרוב במחנה האירופי של הג'ורדן ברנד קלאסי בזאגרב, ממנו יבחרו השחקנים האירופיים שישתתפו בטורניר האיכותי בברקיילס סנטר בברוקלין ב-15 לאפריל. השחקן הצעיר (2.03), שיחגוג 16 בעוד חודשיים, נמנה על סגל הבוגרים של נס ציונה, ושותף העונה בארבעה משחקים, מה שהפך אותו לשחקן השני הצעיר בהיסטוריה של ליגת העל, אך עדיין לא הצליח לקלוע את נקודות הבכורה שלו. במקביל משחק לוינסון בליגת העל לנוער עם נס ציונה.

ג'ורדן ברנד קלאסיק הוא משחק אולסטאר של התיכונים שמארגנת חברת נייקי שנקרא על שם סדרת הנעליים של כוכב ה-NBA הגדול בכל הזמנים מייקל ג'ורדן. המשחק מתקיים בכל שנה החל משנת 2002, ובין היתר פרצו ובלטו בו לברון ג'יימס, שמחזיק עד היום בשיא הנקודות למשחק עם 34 נקודות, קווין דוראנט, כריס פול, כרמלו אנתוני ובלייק גריפין. בשנים האחרונות החל גם משחק צדדי של שחקנים בינלאומיים, שחושף לסקאוטים בכל העולם ילדים בני 16. בין היתר השתתף במשחק בעבר גם גארד הפועל עפולה כיום, ומכבי תל אביב דאז, תומר בר אבן.

בינתיים בקבוצתו של לוינסון, נס ציונה, עושים מאמצים כדי לצרף גבוה במקומו של דיימון סימפסון שעזב לספרד עד למשחק הליגה נגד הפועל אילת ביום שני הקרוב. הניצחונות של הפועל חולון ומכבי קרית גת גרמו לכך שהכתומים מוצאים את עצמם במאזן זהה למקום האחרון, ערב המחזור שנועל את הסיבוב השני בליגת העל. בנס ציונה מודים שהסיטואציה אליה נקלעו היא קשה, אך מאמינים בסגל שיוציא אותם מהמצב וישאיר את הקבוצה בסופו של יום בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully