וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראניירי: "נילחם עד הסוף", הידינק: "אנחנו רוצים כרטיס לאירופה"

מאמן לסטר לא התרגש מהתיקו מול ווסט ברומיץ': "היה חוסר מזל, גם נקודה זה טוב". טוני פוליס: "מקווה שלסטר תזכה בתואר". מאמן צ'לסי כבר 5 נק' מהמקום החמישי: "כולם יודעים איפה היינו בדצמבר"

one

חצי ממשחקי המחזור ה-28 בליגה האנגלית שוחקו אתמול (רביעי) והותירו את הטבלה בכאוס אחד גדול. המוליכה, לסטר, איבדה שתי נקודות חשובות ב-2:2 עם ווסט ברומיץ' וטוטנהאם תוכל לעלות למקום הראשון אם תנצח היום את ווסטהאם בחוץ. צ'לסי המשיכה בריצת ההתאוששות שלה כשגברה 1:2 על נוריץ' ועלתה למקום השמיני בטבלה, מעל אברטון וליברפול.

מאמן צ'לסי, חוס הידינק. GettyImages
ממשיך לטפס כלפי מעלה. הידינק/GettyImages

מאמן לסטר, קלאודיו ראניירי, לא התרגש מאיבוד הנקודות ואמר לאחר המשחק: "הבקענו פעמיים והיה חסר לנו קצת מזל בשביל לנצח את המשחק הזה. לפעמים גם נקודה זה טוב. היה משחק טוב ואני מרוצה מההופעה שלנו. לקחנו עכשיו 4 נקודות משני משחקים קשים. אין לי ספק שאנחנו נילחם על התואר עד סוף העונה".

מאמן ווסט ברומיץ', טוני פוליס, שגזל מלסטר שתי נקודות חשובות במאזן על התואר, אמר בסיום: "אני חושב שכל אוהד לסטר יכול להיות גאה בקבוצה שלו. יש להם התלהבות, אנרגיה והם לא מפסיקים לרוץ. אני מאוד מקווה שלסטר תזכה באליפות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני לסטר סיטי חוגגים. רויטרס
ימשיכו להילחם. שחקני לסטר/רויטרס

צ'לסי, שלא הפסידה בליגה מאז הגיע חוס הידינק לקבוצה, כבר עברה כאמור את שתי הקבוצות ממרסיסייד בטבלה והיא רחוקה כעת 5 נקודות ממנצ'סטר יונייטד שבמקום החמישי, המוביל לליגה האירופית.

חוס הידינק אמר לאחר הניצחון הדחוק על נוריץ': "לא רצינו להיכנס לקרב קשה, אך הם גרמו לנו לעשות את זה. התרשלנו במחצית הראשונה לאחר שפתחנו טוב מאוד. היינו צריכים לגמור את המשחק מוקדם". אגב, השער הראשון במשחק, אותו כבש קנדי, היה המהיר ביותר העונה בפרמיירליג ונכבש אחרי 39 שניות בלבד.

על הזינוק במעלה הטבלה אמר הידינק: "כולם יודעים איפה היינו בדצמבר. הייתה לנו מטרה לצאת מהאיזור המסוכן ועשינו את זה. תחילה עם תוצאות תיקו ועכשיו אנחנו מנצחים משחקים ברצף. זה מעודד. עכשיו יש לנו מטרה חדשה וזה להילחם על מקום באירופה".

  • עוד באותו נושא:
  • צ'לסי
  • לסטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully