וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן עלתה לגמר הגביע לראשונה מאז 2003

הרוסונרי הביסו 0:5 את אלסנדריה מהליגה השלישית (0:6 בסיכום) ויקבלו הזדמנות להניף גביע שישי, כשהיריבה תהיה ככל הנראה יובנטוס. מנז שבר בצורת של 332 ימים עם צמד, באלוטלי חתם

ז'רמי מנז שחקן מילאן. AP
חיכה תקופה ארוכה לשער. ז'רמי מנז חוגג/AP

מילאן השלימה הערב (שלישי) את העבודה שלה בחצי גמר הגביע האיטלקי, כשניצחה 0:5 בגומלין את אלסנדריה מהליגה השלישית ועם 0:6 בסיכום עלתה לגמר הגביע לראשונה מאז 2003, אז גם הניפה אותו בפעם החמישית בתולדותיה. הרוסונרי ממתינים ככל הנראה ליובנטוס, שניצחה 0:3 את אינטר במשחק הראשון ואמורה להיות באולימפיקו ב-21 במאי כדי להגן על התואר שלה. זה יהיה הגמר הראשון בין מילאן ליובנטוס מאז 1990.

סינישה מיכאילוביץ' הרשה לעצמו לבצע רוטציה נרחבת בהרכב, כשבין היתר פתחו בהתקפה ז'רמי מנז ומריו באלוטלי. הצרפתי, שלא מצא את הרשת מאז אפריל 2015, שבר בצורת של 332 ימים עם שער בדקה ה-20 והשלים צמד מקרוב בדקה ה-39 אחרי כדור רוחב של אנדראה פולי. בתווך היה זה הבלם אלסיו רומניולי, שכבש מקרוב בדקה ה-24 את שער הבכורה שלו במדי מילאן.

מתיאה דה שיליו מנע מהיריבה מהליגה השלישית לכבוש שער כבוד כשהציל מהקו, ובדקה ה-80 הגיע הרביעי עם שער עצמי של רוברטו סבאטו, אחרי אישור של טכנולוגיית קו השער. אקורד הסיום היה שייך לבאלוטלי, שבדקת הסיום בעט בין רגליו של השוער האורח וחגג שער שני מול אלסנדריה, אחרי שהכריע את המשחק הראשון. מילאן בגמר כלשהו אחרי כמעט חמש שנים, מאז גמר הסופרקופה מול אינטר באוגוסט 2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully