וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון: "לא אמרתי שאני עוזב את מכבי חיפה, אמרתי שאני רוצה לשחק"

1.3.2016 / 23:00

קפטן הירוקים דיבר על עתידו אחרי השער והעלייה לחצי הגמר: "מכבי חיפה זה מועדון יקר וחשוב לי, לא אמרתי שאני סוגר דלת". רוני לוי: "האמוציות של יוסי הן חלק מהווינריות שלו"

צילום ועריכת וידאו:

מכבי חיפה השאירה לעצמה הערב (שלישי) סיכוי לסיים את עונת 2015/16 עם תואר, אחרי שהביסה 1:4 את בני יהודה בגומלין רבע גמר גביע המדינה ועם 3:6 בסיכום העפילה לחצי גמר ראשון אחרי שלוש שנים. פדרו גלבאן העלה את האורחים ליתרון, אבל גילי ורמוט, עצמי של בן אלגרבלי, שער נפלא של יוסי בניון ונגיחה של גליינור פלט סידרו מהפך גדול וחגיגות בירוק בסיום. ולדימיר סטויקוביץ' הוסיף עצירת פנדל מול גלבאן ושלח את בני יהודה להתרכז במאבקי ההישרדות.

יוסי בניון חוגג ומסמן "אני נשאר"/ברני ארדוב

יוסי בניון, שעמד במוקד בעקבות סערת השבת, המחווה של האוהדים והסימונים שלו לאחר השער: "אני רוצה לדבר על תצוגת הקהל. 99 אחוז מהקהל נותנים לי הרגשה מדהימה ומעודדים אותי בכל משחק, ואלה האוהדים שאני רוצה להתייחס אליהם. זו עובדה שבסוף העונה אני מסיים חוזה. אף פעם לא אמרתי שאני עוזב את מכבי חיפה, אמרתי שאני רוצה לשחק. רוצה להתרכז בהווה ולחזור לאירופה, אם זה מהגביע או אם זה דרך הליגה. מכבי חיפה זה מועדון מאוד יקר לי ומאוד חשוב לי. אני לא חושב שיש טעם כרגע להתעסק בסוף העונה, אני רוצה ליהנות ולתת את המקסימום בכל משחק. היה היום ניצחון חשוב שנותן לנו המון המון חשק והתלהבות. אני מנסה להתרכז רק בדברים האלה".

בניון הוסיף: "הכל התפרץ אצלי אחרי הגול. קיבלתי אלפי הודעות מאוהדים שתומכים בי שאני אשאר. לי אישית לא היה משחק טוב כי הרגשתי שכמה כדורים בורחים לי בקלות מדי. כדי שהאווירה תהיה טובה צריך לנצח משחקים. עשינו משחק טוב מול נתניה והבטחנו את הפלייאוף העליון, אבל קבוצה כמו מכבי חיפה צריכה להשיג יותר. הגיע הזמן שנלך עד הסוף גם בגביע".

על עתידו: "לא אמרתי אף פעם שאני סוגר דלת. פרשנים ושחקני עבר אמרו דברים בלי לבדוק. אמרתי שהחלטתי לשחק עוד עונה ואני באמת לא יודע איפה זה יהיה כרגע. אני אקח החלטה בזמן שצריך. אני לא מדבר עם קבוצות אחרות ולא יושב עם קבוצות אחרות, אבל שומע שיש התעניינות. אני חושב שאני מוכיח שאני כן יכול לתרום מקצועית וחברתית, וכרגע מתרכז רק במכבי חיפה ובהווה".

רוני לוי אמר בסיום: "מגיעות מחמאות לשחקנים. זה אומנם אמנם רק לעבור שלב בגביע, אבל אלו רגעים במשחקים חשובים ונתנו משחקים טובים גם באופן קבוצתי וגם באופן אישי. אחרי פתיחת העונה הנוראית שלנו, כל משחק הוא על מאני טיים. למעט הפתיחה הנוראית שלנו, אנחנו בתקופה מאוד ארוכה ומאוד טובה. אנחנו כמאמנים וכשחקנים צריכים לדעת לפעמים להתנתק מהתקשורת ומהביקורות".

על בניון: "מה שהוא עושה מדבר בעד עצמו. יוסי שחקן נפלא ואני חושב שהוא מדבר במגרש. לפעמים יש אמוציות, אבל זה חלק מהאופי שלו ומהווינריות שלו. בסך הכל מגיעה לו התמיכה הזו, הוא מראה את האיכויות שלו ואנחנו שמחים שהוא איתנו".

עוד באותו נושא

מכבי חיפה עלתה לחצי גמר גביע המדינה עם 1:4 על בני יהודה

לכתבה המלאה
רוני לוי מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
צריכים לדעת להתנתק מהביקורות. רוני לוי/ברני ארדוב

יוסי מזרחי, מאמן בני יהודה, אמר: "הגול של ורמוט החזיר את חיפה למשחק, אבל מה שהיה יותר משמעותי זה הגול השלישי. זה הרג את המשחק. אבל זה גביע, ובגביע אתה חייב להמר".

על מאבקי ההישרדות המצפים לקבוצתו אמר: "תראו מה קורה בליגה. אני הרבה זמן בכדורגל ולא ראיתי מאבק כזה. אנחנו עדיין רחוקים מלהישאר, כל משחק משמעותי ביותר. קבוצה שרוצה להישאר בליגה צריכה לשחק בסגנון שונה ממה שראינו היום, ונצטרך להיערך לזה".

- יוסי מזרחי מאמן בני יהודה. ברני ארדוב
השער השלישי הרג את המשחק. יוסי מזרחי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully