וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "המשחק הכי גרוע שלנו מאז שאני פה, היינו קטסטרופה"

מאמן בני סכנין זעם אחרי ההפסד 2:0 להפועל אשקלון ולמרות העלייה לחצי גמר גביע המדינה: "שחקנים הגיעו יהירים". יובל נעים: "היינו צריכים לנצח 0:8, זו הייתה הזדמנות שלא תחזור"

one

הפועל אשקלון מצמרת הליגה הלאומית ניצחה הערב (שלישי) 0:2 את בני סכנין מליגת העל ברבע גמר גביע המדינה. למרות זאת, הקבוצה של יוסי אבוקסיס ניצחה 2:3 בסיכום המפגשים ועלתה לחצי הגמר, וזאת על אף שנותרה בעשרה שחקנים בשלב מוקדם אחרי שחאלד חלאיילה ספג אדום.

יוסי אבוקסיס מאמן בני סכנין. לירון מולדובן
כעס בסיום. אבוקסיס/לירון מולדובן

מאמן סכנין יוסי אבוקסיס אמר בסיום: "המשחק הזה היה הכי גרוע מאז שהגעתי לכאן. שיחקנו במשך שעה עם עשרה שחקנים, אבל זה לא תירוץ כי היינו קטסטרופה גם עם 11 שחקנים. אני כועס מאוד, אמרתי להם את זה במחצית ואומר להם את זה בסיום. זה מדליק אצלי הרבה נורות לגבי העתיד.

"אני לא אוהב ששחקנים מגיעים למשחק ביהירות. בסופו של דבר עלינו לחצי הגמר, אנחנו בפלייאוף העליון וזה הישג אדיר, אבל צריך ללמוד ממשחקים כמו היום. אם גם במשחק כזה לא ניזוקנו, אז יש בזה הרבה דברים חיוביים".

מאמן הפועל אשקלון יובל נעים אמר: "אני חושב שזו הזדמנות שלא תחזור. באנו למשחק וכל שחקן נתן פייט. הגענו להרבה הזדמנויות, אבל אנשים עכשיו יעריכו את מה שקורה פה באשקלון, את הקבוצה שלא מוותרת. אני רואה קבוצה שרוצה, מגיעה טוב לכל משחק. סכנין יצאה מפה בשן ועין, החמצנו המון מצבים, הגענו ל-10-15 מצבים. יכולנו לנצח 0:3 ולהגיע להארכה. כל הכבוד לבחורים, כל מי ששיחק נתן והשקיע.

"כל הקבוצות בליגה הלאומית שוות. תלוי איך אתה מגיע לכל משחק. המשחק מול יבנה ביום שני יהיה משהו אחר. אנחנו מתייחסים לכל משחק בצורה רצינית. אני כבר בן 50 ולא צריך להראות מה אני יודע, הוכחתי כבר בכל הקבוצות שבהן הייתי באיזה מצב הגעתי ובאיזה מצב אני עוזב. אנחנו עושים פה דברים יפים, אני מקווה שכל הדברים סביב ראש העיר ייגמרו, ואני מאמין שנצליח. אני חושב שבתוך שנתיים נוכל להיות קבוצה בליגת העל".

נעים נשאל מה אמר ליוסי אבוקסיס בסיום ואמר: "יוסי חבר שלי, אני אומר מה שיש לי על הלב, זה היה משחק של 0:8. הוא לא אהב לשמוע את זה, אבל אין מה לעשות. צריך לפרגן לשחקנים".

קשר אשקלון ירדן אבוחצירא: "אני לא מתנחם בזה שנבחרתי לשחקן המשחק. באנו לפה במטרה להעביר את המשחק ללא פציעות. עבר הזמן ועלינו ל-0:1 ו-0:2. הגענו למצבים וחשבנו שנצליח לעשות את זה, אבל לא הצלחנו. אני גאה בכל אחד מהשחקנים. כל השחקנים נתנו משחק פנטסטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully