וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריימונד גרין התנצל על הצעקות על סטיב קר: "זה לא יקרה שוב"

על פי הדיווחים, במחצית מול הת'אנדר המאמן הציג קליפ עם טעויות, מה שגרם לפורוורד להתפרץ עליו: "עשיתי טעות ונתתי לרגשות להשתלט עליי". קרי: "הוא בחור מאוד אמוציונלי ולהוט"

דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס. AP
רגע של עצבים, והתנצלות. גרין/AP

אלופת ה-NBA גולדן סטייט רושמת עונה היסטורית ולפני המשחק שלה הלילה (בין שלישי לרביעי) בבית מול אטלנטה, מאזנה עומד על 5:53 מדהים. אלא שלמרות זאת, לא הכל שקט באוקלנד.

דריימונד גרין, אחד מכוכבי הקבוצה, התנצל בפני חבריו על התקרית שאירעה במחצית המשחק מול אוקלהומה סיטי בליל שבת, משחק אותו ניצחו בסופו של דבר הווריירס מאותה שלשה מטורפת של סטפן קרי בשנייה האחרונה של ההארכה. על פי סטיבן איי סמית', כתב ESPN, המאמן סטיב קר הראה לשחקנים קליפ עם אירועים מהמחצית הראשונה ובו טעות של גרין וכאשר פנה לשחקן שלו בביקורת, גרין התפוצץ וצרח עליו.

גרין אמר: "עשיתי טעות ונתתי לרגשות להשתלט עליי. בתור מנהיג בקבוצה הזו, אני לא יכול לעשות דברים כאלה, כי זה נותן דוגמה רעה ולא ככה הדברים מתנהלים פה עכשיו, בעבר או מעתה והלאה. זה לא יקרה שוב. הודיתי בטעות שלי בפני חבריי לקבוצה וצוות האימון. התנצלתי בפניהם ובפני הארגון כולו. זו לא הייתה הדרך הנכונה לטפל במה שהיה צריך לטפל בו".

סטפן קרי שחקן גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
סטף הרגיע את הרוחות/GettyImages

גרין דאג להבהיר שכל דיווח לפיו הוא הודיע לחבריו לקבוצה שהוא לא מוכן להמשיך לשחק הוא דיווח שקרי: "בחיים לא אעשה דבר כזה למאמנים ולארגון שלנו, שנתן לי כל מה שיכולתי לבקש. אני מייצג את הארגון הזה בדרך הטובה ביותר שאני יכול".

גם קרי, שנמצא בספק למשחק הלילה בגלל פציעה בקרסול, אמר שגרין בחיים לא ינטוש את חבריו לקבוצה: "הוא כל כולו חלק ממה שאנחנו עושים. הוא בחור מאוד אמוציונלי ולהוט וזה מה שאנחנו אוהבים אצלו, זה מה שהוא מביא למגרש וזה מקרין גם על כל חדר ההלבשה. זו לא הפעם הראשונה בה היה עימות בחדר ההלבשה שלנו, אבל אנחנו יוצאים מאוחדים עוד יותר מהדברים האלה. אתם חושבים שזו פעם ראשונה שמישהו מרים את הקול? לפעמים זה שחקן מול שחקן ולפעמים, לצערנו, מאמן מול שחקן. זה לא משנה".

סטיב קר, מאמן הווריירס, הוסיף בנושא: "אנחנו תחת אור הזרקורים בגלל המאזן שלנו. אז לא מפריע לנו שכולם מדברים על זה. ידענו לטפל בנושא בתוך הקבוצה ואנחנו אוהבים מאוד אחד את השני. הכל בסדר. זה העולם היום, 24 שעות של תכנית ספורט ברדיו ובטלוויזיה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מאמן גולדן סטייט סטיב קר. AP
חטף צעקות. קר/AP

* קיירי אירווינג הכחיש דיווח של סטיבן איי סמית' לפיו הוא לא מרוצה בקליבלנד. אירווינג אמר: "אין מה להתייחס לזה. תמיד יש אי הבנות כאלה ואחרות וזה חלק מלהיות בתוך קבוצה. אני שחקן צעיר שגדל בליגה הזו והמטרה שלי היא לזכות באליפות עם קליבלנד".

* דנילו גלינארי, הפורוורד האיטלקי של דנבר, סובל משני קרעים ברצועות בקרסול בעקבות פציעה שספג בשבוע שעבר במשחק מול דאלאס. הוא ייעדר לתקופה בלתי מוגבלת נכון לרגע זה.

* מספר קבוצות בליגה זועמות על מיאמי וטוענות כי הקבוצה עשתה תרגיל עם הרכז הוותיק בנו אודריך מיודענו, לפיו היא תקנה את חוזהו ותנפה אותו על מנת לא לשלם מס מותרות גבוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully