וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רחל אוסטרוביץ': "אי אפשר לקבל את גחמות הטסטוסטרון"

1.3.2016 / 16:49

מנהלת ליגת העל לנשים הודיעה על השבתת הליגה החל מיום חמישי לאחר אי קבלת הכסף ממשרד הספורט. יושבת הראש איריס שטרק: "כמה צריכים להתרפס ולעמוד כעני בפתח?". אורה גלזר מרמת חן: "מרימים ידיים"

איריס שטרק יו"ר מנהלת ליגת העל לנשים. מגד גוזני
ליגת הנשים מציגה קו לוחמני/מגד גוזני

מנהלת ליגת העל בכדורסל נשים ערכה היום (שלישי) מסיבת עיתונאים בה הודיעה כי החל מיום חמישי תשבית את משחקי הליגה, בשל סירובו של משרד הספורט להעביר 2.4 מיליון שקלים למנהלת. המשמעות היא שמשחקי רבע גמר הפלייאוף, שהיו אמורים לצאת לדרך בחמישי, לא ישוחקו נכון לשעה זו. משרד הספורט אישר העברת 1.2 מיליון שקלים, מתוכם 600 אלף שקלים באופן מיידי, סכום שלא מרצה את אנשי המנהלת.

"ביום ראשון העברנו מכתב לשרת הספורט מירי רגב ודרשנו להעביר את התקציב שהובטח להיות מועבר לליגת העל לנשים ביולי 2015 אחרת ניאלץ להודיע על הפסקת המשחקים", אמרה יושבת הראש איריס שטרק, "שמענו דרך התקשורת על טענות סתמיות כי אי העברת התקציבים נובעת מאי העברת מסמכים מסוימים. זה מצג שווא. לפני שבועיים ביקשו שלא נעביר את הכסף לקבוצות אלא שנוציא את הכסף לשיווק, דבר שאנחנו לא מסוגלים לעשות. ההצעות שקיבלנו לנוכח המצב הקשה הן בלתי אפשריות, לפיו נקבל מקדמה של רבע מהסכום הכולל בתנאי שנבצע מהלכים שאינו חלק מהתקציב הכללי. האם עולה לדעת באיזושהי צורה הגיונית שליגת העל לנשים קיבלה רק חצי מיליון שקלים מהטוטו? כמה אנחנו צריכות להיאבק שתקציב שהובטח למעלה מחצי שנה, כמה אנחנו צריכים להתרפס והתחנן ולעמוד כעני בפתח".

יושבת ראש רמת השרון כדורסל נשים רחל אוסטרוביץ'. מגד גוזני
מוכנות להשבתה. אוסטרוביץ'/מגד גוזני

שטרק הוסיפה ואמרה כי: "אנחנו חושבים שהתקציבים שהקבוצות צריכות לקבל כחלק מהתקציב הוא קיומי ובלי התקציבים האלה הקבוצות לא יכולות להתקיים, אנחנו מתוך הכספים האלה מתקצבים את הקבוצות האלה. אנחנו מפרסמים את המשרד ואתנה גם בלי קבלת אגורה שחוקה. מחודש אוקטובר הגשנו עשרות מסמכים, ורק לפני חודש העביר המשרד את התקציב לאישור החשב. התרענו לפני חודש שאין לנו ברירה אלא להשבית את הליגה, אבל המשרד אמר שאם המצב חמור אז למה הליגה ממשיכה להתקיים. הליגה לא יכולה להמשיך להתקיים. מהבטחות אי אפשר לשלם את מצבת החובות, יש לנו חובות של 2 מיליון שקל. כל משחק דורש מאיתנו מחויבות חוזית של 20 אלף שקל. כל שבוע נוסף שהשחקניות הזרות נשארות בארץ עולה לקבוצות עשרות אלפי שקלים. האיגוד עומד מאחורינו ותומך בנו.לא יתקיימו משחקים החל מיום חמישי הקרוב ללא פיתרון מלא בכל דרך אפשרית שהמשרד ימצא לעצמו".

לצד שטרק ישבו יושבי ראש הקבוצות, "אתם ברגע מכונן של כדורסל נשים. אולי של ספורט נשים בכלל. אנחנו מאוחדים באופן נחרץ, לא יותר ילדות נחמדות וכנועות ומוכנות לקבל את כל הגחמות של מי שאוחז במשאבים שמגיעים לנו. הגיע הזמן לעשות צדק לספורט הנשים, וזו העת. אי אפשר לקבל את גחמות הטסטוסטורון. מבקשים מאיתנו לעושת ניסים ונפלאות, אולי היו מבקשים מאיתנו גם לחסל את ה-BDS", אמרה רחל אוסטרוביץ' מרמת השרון.

אורה גלזר מרמת חן הוסיפה: "אנחנו אמורים להתחיל בחמישי את הפלייאוף, ואנחנו לא יכולים, עד פה, אין כסף, אין אפשרות לשלם שכר עבודה לכל השחקניות והצוות. אינני יכולה להתחיל משחק שאני צריכה לשלם 20 אלף שקל, אנחנו מרימים ידיים. זאת לא סיטואציה שאפשר לסבול עוד יום אחד. כולנו ערבים לסכומי כסף שהתחייבנו שנביא ונשלם ונעמוד בהתחייבויות. אני עוברת עבירה, אני לא יכולה לשלם. מדובר פה על 2.4 מיליון שבשבילנו זה המון כסף, וזה פעוט מאוד בשביל משרד הספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully