וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארין אנדרוז העידה בבכי: "אמרתי 'אבא! אני עירומה בכל האינטרנט'"

עיתונאית הספורט הבכירה העידה במשפט בו היא תובעת 75 מיליון דולר מהמלון שאיפשר למטרידן לקחת חדר לידה ולצלם אותה בעירום ב-09': "אומרים לי 'ראיתי לך את הזה, וראיתי לך את הזה'"

ארין אנדרוז עיתונאית פוקס ספורטס. AP
אנדרוז בזמנים שמחים יותר/AP

אחת מכתבות הספורט הבולטות בארצות הברית בעשור האחרון, ארין אנדרוז, עלתה הלילה (בין שני לשלישי) לדוכן העדים במסגרת התביעה האזרחית שלה נגד מלון "נאשוויל מריוט" וסיפקה מונולוג קורע לב במיוחד.

אנדרוז תובעת את המלון על סך של 75 מיליון דולר, זאת לאחר שביולי 2009, בשעה שהתארחה במקום, הצליח מטרידן בשם מייקל דייויד בארט לצלם סרטון עירום שלה. הסרטון נמשך כארבע דקות וחצי והוא צולם על ידי בארט דרך חור שהוא עשה מבעוד מועד בין החדר שלו לחדר של אנדרוז, שהיה סמוך אליו.

העיתונאית תובעת את המלון בטענה שהוא חשף בפני בארט את מספר החדר שלה ואפשר למטרידן לקחת חדר לידה, מה שהוביל לצילום הסרטון, שמאז הפך לוויראלי. בארט ניסה למכור את הסרטון ל-TMZ ולאחר שלא הצליח, החליט לפרסם אותו באינטרנט.

ארין אנדרוז עיתונאית פוקס ספורטס מעידה במשפט. AP
אנדרוז על דוכן העדים/AP

זמן קצר לאחר תחילת מתן העדות שלה, אנדרוז החלה לבכות וסיפרה על הרגעים שלאחר פרסום הסרטון: "קולגה מ'ספורטס אילוסטרייטד' התקשר אליי וסיפר לי שיש תמונות עירום שלי בכל האינטרנט. אמרתי לו שזה לא נכון, כי לא הצטלמתי בעירום. התחלתי להרגיש את החזה והראש שלי כואבים וראיתי את התמונות לשתי שניות לפני שאמרתי לו 'אלוהים! אני אתקשר אליך בחזרה. ניתקתי, והתקשרתי להורים שלי.

צרחתי... אמרתי 'אבא! אני עירומה בכל האינטרנט'. אני צריכה להגן על עצמי עכשיו, כי זה יכול לקרות לכל אחת. אני רוצה שהמלון בנאשוויל יהיה אחראי לזה. רציתי שייתנו לי כבוד, רציתי להיות 'הבחורה מהבית ליד' שאוהבת ספורט. עכשיו אני הבחורה עם הסקנדל במלון. זה מביך. אני יודעת שהסרטון יהיה באינטרנט עד יומי האחרון. הפחד הגדול ביותר שלי היה שזה יילך ויתנפח וכשהאשימו אותי שזה היה תרגיל יח"צ לקידום הקריירה, הלב שלי נקרע.

אבא שלי ואני טסנו ל-LA להיפגש עם ה-FBI. הם רצו לוודא שאני לא קשורה לזה. הגענו לפגישה והקאתי. אחרי שהם ראו שזה הפך אותי לחולה, הם האמינו לי. אני לא רוצה לספר מה אומרים לי עד היום במגרשים. אוהדים כותבים לי בטוויטר 'ראיתי לך את הזה, וראיתי לך את הזה'. זה קורה כל הזמן, כל משחק. אנשים מצייצים לי שאני צריכה לתת למלון כסף כי בזכותם אני מפורסמת".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

בנוסף, סיפרה אנדרוז, שבאותם ימים עבדה ב-ESPN וכיום עובדת בפוקס ספורטס: "ב-ESPN הכריחו אותי אחרי המקרה לעלות לשידור ולדבר לעיני כל האומה על המטרידן שלי והמקרה. זה קרה בניגוד לרצוני. זה היה לפני שמישהו נעצר בנוגע למקרה ולפני שידענו איפה זה צולם. הבוסים אמרו לי שלפני שאני חוזרת לשדר פוטבול מכללות, אני צריכה לשבת לראיון בנושא הסרטון. זה היה התנאי לחזרה לשידור".

במסגרת המשפט המתנהל, הוקרן בפני חבר המושבעים אמש גם סרטון ובו בארט, שעבד בעברו במכירת ביטוחים, חושף את דרך הפעולה שלו: "הכרתי אותה מהטלוויזיה והבנתי שאני יכול לצלם אותה בעירום ולנסות להרוויח כסף על זה. זו הייתה תכנית די פרועה כמובן. הייתי בנאשוויל בנסיעת עסקים והבנתי שזה הזמן הנכון. נכנסתי למלון ושאלתי, דרך טלפון פנימי, מה מספר החדר של ארין אנדרוז ואז ביקשתי חדר ליד. עצרתי את הצילום אחרי ארבע דקות וחצי כי הרגשתי שזה מספיק. אני לא גאה במה שעשיתי וחשבתי שזה מספיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully