וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטר בוס: "גל אלברמן היה קצת עייף בתקופה האחרונה, אבל זה טבעי"

1.3.2016 / 16:31

מכבי תל אביב תפגוש בגומלין רבע גמר הגביע את הפועל כפר סבא לאחר 0:3 במשחק הראשון, המאמן דרוך: "רגילים לשחק פעמיים בשבוע". שפונגין: "אשחק איפה שהמאמן יבקש ממני. עובד קשה כדי להראות שהמקום שלי על המגרש"

פטר בוס מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"רגילים לשחק פעמיים בשבוע". בוס/קובי אליהו

אחרי שהביסו את הפועל כפר סבא 0:3 במשחק הראשון, מכבי תל אביב תפגוש מחר (רביעי, 21:00, 5+ לייב) את הירוקים למשחק הגומלין ברבע גמר גביע המדינה, במטרה להשלים את המשימה ולהעפיל לשלב הבא. רגע לפני המשחק, ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים במהלכה דיבר המאמן פטר בוס על ההכנות.

"אנחנו רגילים לשחק פעמיים בשבוע, זה לא מפריע לנו", אמר פטר בוס. "ברור שהמשחק חשוב מאוד עבורנו, אנחנו יכולים לעלות לחצי גמר הגביע. אני מנסה לנתח כל משחק לגופו. גל אלברמן היה קצת עייף במשחקים האחרונים, אבל זה הגיוני. הוא שיחק בכל משחקיה של הקבוצה כבר מתחילת העונה. שיחקנו עד עתה 44 משחקים, זה המון עבור מועדון. זה נורמלי ששחקנים מסוימים מתעייפים".

"אשחק איפה שהמאמן יבקש", ציין יובל שפונגין. "אנסה לעשות את התפקיד שלי בכל מקום על הצד הטוב ביותר. ברור שהפציעה עצרה לי את ההמשכיות, אבל אני עובד קשה כדי להראות למאמן שהמקום שלי על המגרש. מבחינתי, אני צריך לעבוד קשה. הראש שלנו במשחק מול הפועל כפר סבא, ופחות במאבק בהפועל באר שבע, לפחות כרגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully