וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגאנה זועמים על אברהם גרנט: "לא עונה להודעות"

בהתאחדות הכדורגל המקומית רותחים על המאמן, שלא חזר למדינה מאז דצמבר ו"מתעלם" ממכתבים: "ימי החופשה שלו תמו, אף אחד לא אישר לו להישאר באירופה. אנו דורשים ממנו דיווח מלא בהקדם האפשרי"

אברהם גרנט מאמן נבחרת גאנה. AP
יענה? גרנט/AP

המשבר בין התאחדות הכדורגל הגנאית לבין מאמן הנבחרת המקומית, אברהם גרנט, מחריף, כך לפחות על פי דיווחים במדינה. על פי הדיווח, בגאנה לא מבינים מדוע גרנט לא שב למדינה, אותה עזב עוד בחודש דצמבר, כדי לשהות כחודש באירופה.

על פי הדיווח, בהתאחדות הגאנית אישרו לגרנט לשהות חודש אחד מחוץ למדינה, אך מאז שלחו לו מספר הודעות, כשרק בסוף השבוע שיגרו שלושה מכתבים למאמנם, אך טרם זכו לתשובה. באחד המכתבים נכתב: "אנו מזכירים לך שימי החופשה שלך תמו, ודורשים דיווח מלא בהקדם האפשרי".

עוד נכתב בדיווח, כי גרנט החליט להישאר באירופה כדי לצפות בשחקנים גנאים המשחקים בליגות השונות, אך הוא כלל לא קיבל אישור לבצע פעולה שכזו. בינתיים בהתאחדות מחכים לאות חיים מהמאמן.

גרנט, שמצוי ביחסים לא טובים עם התקשורת במדינה ולא פעם הופנו אליו אצבעות מאשימות על כך שהוא לא מתרכז במאה אחוז בתפקיד, מכיוון שהוא נמצא בהמון חופשות. הוא טען שהליגה הגנאית לא איכותית מספיק, ולפיכך, מעדיף לזמן לגיונרים לסגל הנבחרת.

אברהם גרנט. GettyImages
מסתבך, שוב. גרנט/GettyImages

כזכור, אין זו הפעם הראשונה שטענות מופנות כלפי גרנט. שחקן העבר של נבחרת גאנה, מוחמד אחד "פולו", ששיחק בנבחרת בשנות ה-70, אמר בעבר בנושא: "אחת הסיבות שמשלמים לו היא כדי שיתמקד בכדורגל המקומי וימצא דרכים לפתח אותו", אמר פולו ל'Montie FM', רדיו מקומי בעיר אקרה. "הוא לוקח את כל ההחלטות בעצמו בלי להתייעץ ומשאיר אותנו רק עם תירוצים. איך הוא יכול להגיד שקשה לו להישאר כאן אם שחקנים עוזבים את המדינה? אפשר לעצור שחקן שרוצה להתקדם? יציאה של שחקנים לאירופה היא חלק מהכדורגל, זה לא אומר שהליגה כאן חלשה והשחקנים שנשארו לא טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully