וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: אנדריי מישנקו ביקש לעזוב בסוף העונה

1.3.2016 / 9:57

הבלם האוקראיני לא רוצה לשחק בליגה הלאומית ומשוכנע שהוא יקבל הצעות מקבוצות אחרות בליגת העל. לנתניה אופציה להאריך את חוזהו, אבל היא תצטרך לשדרג את שכרו ב-30 אחוזים

one

בלם מכבי נתניה אנדריי מישנקו, ביקש לסיים את דרכו במכבי נתניה בסוף העונה למרות שיש לקבוצה אופציה להאריך את חוזהו בעונה נוספת. האופציה של נתניה היא עד תחילת חודש יוני, כך שלקבוצה יש עדיין שלושה חודשים כדי להודיע לשחקן אם היא מאריכה את חוזהו בעונה נוספת.

מישנקו, אחד השחקנים הבודדים במכבי נתניה שזוכה לאהדה ועידוד מהקהל למרות התוצאות העגומות, לא רוצה לשחק בליגה השנייה בישראל במיוחד לנוכח ההתעניינות שהייתה כלפיו בחלון ההעברות האחרון. כמה קבוצות בליגת העל גילו בו עניין והבלם משוכנע שיהיו לו הצעות מליגת העל, במיוחד לאור העובדה ששלומי דורה שהביא אותו לנתניה ומאוד מעריך אותו, חזר לאמן.

האוקראיני גם מעריך שנתניה תתקשה לעמוד בחוזהו לעונה הבאה בליגה הלאומית שכן על פי החוזה הוא אמור לקבל תוספת של 30 אחוז לשכרו.

אנדריי מישצ'נקו שחקן מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
מקווה להמשיך בליגת העל. מישנקו/אדריאן הרבשטיין

בתוך כך בעיריית נתניה ממתינים עדיין לתשובה מאיש העסקים אבי גרוס שקיבל לידיו את כל הנתונים הכספיים על מצב המועדון. בסביבתו של גרוס טענו אתמול כי החומר התקבל במלואו רק ביום חמישי האחרון, כך שייקח עוד קצת זמן עד שאיש העסקים יגבש החלטה סופית באשר לכוונותיו לרכוש את הקבוצה.

אגב, מי שחיפש את הזיקה של גרוס למכבי נתניה ימצא אותה מעבר לעובדה שהוא תושב מכמורת הסמוכה ובעובדה שכמעט כל ילדיו שיחקו בשלב כזה או אחר במועדון במחלקת הנוער. בסביבתו של איש העסקים העריכו כי גם אם הוא לא ייקח על עצמו את המועדון, הוא עשוי להיות קשור בדרך כזו או אחרת למחלקת הנוער.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully