וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת החלומות: קילינגסוורת' וזליקוביץ' כבשו את הצמרת

1.3.2016 / 7:59

סנטר מכבי קרית גת וכוכב בני הרצליה נמצאים בראש השחקנים המצטיינים של המחזור השמיני בו פתח המוביל המצטבר, גיא פיאצה, פער משמעותי בקרב על 25 אלף שקלים. וגם: מה קורה בליגת ה-VIP ומי המנצח השבועי?

לירון מולדובן

בווידאו: קרית גת דורסת 78:101 את הפועל ירושלים

המחזור השמיני בליגת החלומות "אלדן" של מנהלת ליגת העל ו-וואלה! ספורט ננעל אמש (שני) בתום המשחק המפתיע בין מכבי קרית גת להפועל ירושלים ובסיומו פתח המוביל מהשבוע שעבר, גיא פיאצה עם קבוצת Piazza4 פער משמעותי של 51 נקודות על פני המקום השני, והוא מתקרב בצעדים משמעותיים אל עבר הפרס הראשון - 25 אלף שקלים. פיאצה השיג השבוע 209 נקודות, הניקוד הגבוה ביותר מבין 30 הראשונים בדירוג המצטבר.

לעמוד ליגת החלומות

שלושה שחקנים שכבר היו בצמרת השחקנים המצטיינים נמצאים שם גם השבוע, לצד שני שחקנים שרשמו את משחקי השיא שלהם העונה. השחקן שהביא הכי הרבה נקודות לקבוצותיו השונות הוא מרקו קילינגסוורת' עם 44 נקודות, כשאת המקום השני חולקים שניים - וויל קלייבורן שממשיך ביכולת הנפלאה שלו, ואבירם זליקוביץ' במשחק השיא בקריירה שלו - שניהם עם 42 נקודות. ג'יימסון סינגלטון עם 39 נקודות ופול דילייני עם 37 סוגרים את חמשת המצטיינים.

אבירם זליקוביץ', בני הרצליה, מול יוני ניר, מכבי קרית גת. קובי אליהו
מטפס. זליקוביץ'/קובי אליהו

במחזור הקודם יותר מ-500 קבוצות השיגו יותר מ-200 נקודות שבועיות, והשבוע רק 60 עשו זאת, כשהזוכה השבועי בכדורסל MOLTEN הרשמי של מנהלת ליגת העל הוא אמיתי קנר עם קבוצת High Post שהשיג לא פחות מ-249 נקודות, 10 נקודות יותר מהמקום השני, הרבה בזכות הקפטן שלו - וויל קלייבורן. את הקבוצה של קנר השלימו גל מקל, נמרוד טישמן, מרקו קילינגסוורת', ווילי וורקמן, כארם משעור, יפתח זיו ואלאדה אמינו עם המאמן דן שמיר.

ליגת ה-VIP ממשיכה להיות חד צדדית, שם דובר מנהלת הליגה שלומי פרי, עם קבוצת מחוסרי עבודה עולה למקום ה-41 הכללי עם 174 נקודות שבועיות ובפער של 106 נקודות מהשני, חשבון הטוויטר של פייק סרוסי. מאמן עירוני רמת גן רועי חגאי כבש בחזרה את המקום השלישי, אך גם הוא עדיין רחוק מפרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully