וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית גת סיבכה את התחתית: "הישארות בליגה היא כמו אליפות"

1.3.2016 / 8:40

העולה החדשה הביסה את ירושלים ולפחות ארבע קבוצות נמצאות בסכנת ירידה אמיתית. בהרצליה חגגו את הניצחון על אשדוד, זליקוביץ' רשם שיא קריירה: "צריך את הניצוץ שידליק אותי"

לירון מולדובן

מכבי קרית גת ממשיכה לסבך את תחתית ליגת העל. הקבוצה של נתי כהן, שניצחה ארבע פעמים בלבד ב-17 המחזורים הראשונים של העונה, רשמה אמש (שני) את ניצחונה השלישי בארבעת המחזורים כשהביסה באשקלון את הפועל ירושלים 78:101. בעקבות הניצחון השתוותה קרית גת להפועל חולון האחרונה, ולעירוני נס ציונה העשירית, והיא ממוקמת ניצחון אחד בלבד מתחת להפועל תל אביב ושניים מהפועל אילת, שנמצאת כעת במקום שמגיע לרבע גמר הפלייאוף.

נתי כהן, שרק לפני מספר שבועות מעמדו היה לא יציב, קיבל חמישה קלעים בספרות כפולות כשמעל כולם היה מרקו קילינגסוורת' שקלע 27 נקודות והוסיף 8 ריבאונדים. "אם נישאר בליגה, זה בשבילנו כמו אליפות. פלייאוף? חלום", אמרו בקבוצה אחרי המשחק. בקרית גת ביקשו מהשחקנים להישאר עם הרגליים על הקרקע לקראת משחק העונה שלהם בשבוע הבא נגד הפועל חולון, שם יקבל כהן בחזרה את מאיר טפירו שלא התאמן כל השבוע ולא יכול היה לשחק.

שחקן מכבי קרית גת מאיר טפירו. לירון מולדובן
פלייאוף? חלום. מאיר טפירו/לירון מולדובן

מנצחת גדולה נוספת היא בני הרצליה, שגברה בביתה 93:101 על מכבי אשדוד/באר טוביה ועלתה למקום הרביעי בטבלה, מרחק ניצחון אחד מהשלישית מכבי חיפה. הקבוצה של מיקי גורקה קיבלה גם היא חמישה קלעים בספרות כפולות, אך יותר מכל היה זה אבירם זליקוביץ' עם שיא קריירה של 27 נקודות ב-5 מ-8 מחוץ לקשת. ג'יימס סינגלטון הנפלא הוסיף 20 ו-12 ריבאונדים. הרצליה שיפרה את מאזנה בבית לתשעה ניצחונות מול שני הפסדים בלבד.

"אני משתדל כל משחק לבוא מרוכז, כי מי שמכיר יותר שבשבילי זה רק הריכוז ואיך שאני בא", סיכם זליקוביץ' את ערב השיא בקריירה שלו, "אני שמח שהכדורים נכנסו לי, מה שחשוב זה הניצחון ושאנחנו שומרים על הבית. אני שחקן של אמוציות ורגשות, אני צריך שניצוץ ידליק אותי. אני צריך לחפש את הדברים שיכניסו אותי למשחק, וזה לא תירוץ. אני מקווה שאני אשמור על עקביות. מה שחשוב זה הניצחונות. כל אחד רוצה להיות בצמרת וחלק מקבוצה מנצחת. אף אחד לא אוהב להפסיד, אני רוצה לנצח גם את האחיין שלי כשאני משחק נגדו. אנחנו קבוצה מגובשת, כל ערב מישהו אחר יכול להתפוצץ, השמיים הם הגבול מבחינתנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקני בני הרצליה דרו קרופורד, אבירם זליקוביץ'. ברני ארדוב
"אני שחקן של אמוציות ורגשות". זליקוביץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully