וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה שרף צרח על השופט אסף אוברלנדר: "לך הביתה, אידיוט"

29.2.2016 / 22:40

מאמן מכבי אשדוד/באר טוביה זעם על השיפוט מול הרצליה, ובפרט על שריקה לעבירה בלתי ספורטיבית: "אני נותן את החיים שלי על המגרש, בא שופט וקובע את המשחק". גורקה מהלל את זליקוביץ'

one

בני הרצליה המשיכה את העונה הביתית המצוינת שלה, כשניצחה הערב (שני) 93:101 את מכבי אשדוד/באר טוביה. הסיפור המרכזי במשחק היה הזעם של צביקה שרף אל עבר השופט אסף אוברלנדר, עליו התפרץ וצעק עליו: "לך הביתה, אידיוט".

מאמן מכבי אשדוד צביקה שרף. ברני ארדוב
הרבה עצבים. שרף/ברני ארדוב

המאמן היה נסער מאוד בסיום, וכשנשאל על דבריו אמר: "השריקה הזאת לעבירה בלתי ספורטיבית, מה זה קשור לחוקה, בכלל לא הייתה עבירה. אם קבוצה אחת מקבלת 34 זריקות עונשין והשנייה 14 זריקות עונשין, אז תכתבו שהשיפוט היה טוב, גם אתם לא רואים. יש לכם טענות, אני נותן את החיים שלי על המגרש, בא שופט וקובע את המשחק. יש סטטיסטיקה ורואים את הכל, על זה אני כועס. קיבלנו 101 נקודות, לא שמרנו טוב, זה מה שהכריע את המשחק. צריך לשחק ארבעה רבעים, ולא שיחקנו טוב לצערי הרב. אין לנו עייפות, השחקנים צריכים לשחק, הם לא מרימים בלוקים, הם הגיעו לגמר הגביע, צריכים ליהנות מזה".

המאמן המנצח מיקי גורקה סיכם: "כדי להגיע למקום הזה היינו צריכים לעבור הרבה ניצחונות גדולים. היה משהו במשחק הזה, רואים שחקנים ישראלים וזרים על הרצפה, עוזרים אחד לשני, מרגישים קבוצה שמחה. אני מרוצה מזה. זו לא פעם ראשונה שעברנו את ה-90 נקודות, אני צריך להסתכל איך עוצרים את ה-90 נקודות שלהם. ידענו מה לעשות כדי לנצח וזה מה שהכי חשוב. אנחנו מסתכלים רק על המשחק הבא, היום הבטחנו את ההישארת בליגה, ועכשיו נסתכל על הפלייאוף ואחרי זה נסתכל הלאה. לא מסתכלים מעבר למשחק הבא".

על אבירם זליקוביץ', שהצטיין עם 27 נקודות, אמר המאמן: "מתחילת השנה הוא עשה קפיצת מדרגה, הוא קיבל את תפקיד הקפטן, הוא צריך לעשות את הקפיצה משחקן טוב לשחקן מוביל בליגה, הוא היה היום מדהים. המפתח שלו זה המשכיות, נקווה שהוא ימשיך, הוא אחד הישראלים הכי טובים בליגה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני בני הרצליה סטיבן דניס, אבירם זליקוביץ'. קובי אליהו
מקבל הרבה מחמאות. זליקוביץ' עם החברים/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully