וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: רמת חן/בליך הבטיחה את המקום הראשון בתום העונה הסדירה

הקבוצה של שירה העליון לא התקשתה לנצח את חולון 59:72. בנות הרצליה הביסה את הפועל ראשון לציון 57:81, אורנה אוסטפלד עצרה את רצף ההפסדים של רמת השרון

מאמנת הפועל ראשון לציון שירה העליון. עודד קרני, מנהלת ליגת על נשים,
קלי קלות. העליון/עודד קרני, מנהלת ליגת על נשים

המחזור ה-21 בליגת העל לנשים נערך הערב (שני). להלן התוצאות:

אליצור חולון – מכבי רמת חן/בליך 72:59

רמת חן/בליך סיימה את העונה הסדירה בקול תרועה רמה עם מאזן מרשים של 19 ניצחונות לעומת 2 הפסדים. השחקניות של שירה העליון השתלטו על המשחק החל מהדקה הראשונה ועלו ליתרון דו ספרתי כבר בסוף הרבע הראשון (15:25). חולון ניסתה לצמצם את ההפרש, אך נכנעה לערב מצוין של רבקה גרדנר. חולון אמנם סיימה את העונה בליגה, אך תכוון את מאמציה לקראת חצי גמר הגביע. רמת חן/בליך הבטיחה את המקום הראשון בדרך ליתרון הביתיות בחצי גמר הפלייאוף מול רמת השרון.

הפועל ראשון לציון – בנות הרצליה 81:57

האורחת הבטיחה את יתרון הביתיות בשלב חצי גמר הפלייאוף שם תפגוש את מכבי אשדוד. הקבוצה מהשרון השלימה ניצחון ליגה חמישי ברציפות, לאחר שכבר הוליכה ב-20 הפרש במחצית. קישה המפטון בלטה עם 24 נקודות.

הפועל פתח תקוה – מכבי אשדוד 85:59

אשדוד עשתה את המצופה ממנה והשיגה ניצחון שלישי ברציפות מול נועלת הטבלה, אולם תגיע לחצי גמר הפלייאוף מול בנות הרצליה ללא יתרון הביתיות.

רמת השרון – אס"א ירושלים 51:72

אחרי חמישה הפסדים ברציפות ועם מאמנת חדשה/ישנה על הקווים (אורנה אוסטפלד), שבה רמת השרון למסלול הניצחונות במחזור הסיום של העונה הסדירה, עם ניצחון משכנע מול היריבה מהבירה. כעת מועדות פניה של רמת השרון לקראת חצי גמר הפלייאוף מול מכבי רמת חן/בליך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully