וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: וולפסבורג הביסה 0:4 את האנובר, שלושער לשורלה

שנתיים בדיוק אחרי השלושער במדי צ'לסי, חלוץ הזאבים שחזר את ההישג וקירב את הזאבים למקום הרביעי, דראקסלר הוסיף. 84 דקות לאלמוג כהן ב-1:1 של אינגולשטאדט מול קלן

מחזור אמצע השבוע, הלא הוא המחזור ה-24, בבונדסליגה נפתח היום עם שני משחקים. וולפסבורג סגנית האלופה התפוצצה עם 0:4 בחוץ על האנובר במשחק שבו אנדרה שורלה כובש שלושער. אלמוג כהן שיחק 84 דקות ב-1:1 של אינגולשטאדט מול קלן.

אנדרה שורלה שחקן וולפסבורג חוגג. GettyImages
שלושער שני בקריירה. אנדרה שורלה/GettyImages

האנובר - וולפסבורג 4:0

הזאבים לא ממש הרשימו בתקופה האחרונה, אבל הערב נתנו הצגה בזכות איש אחד. אנדרה שורלה כבש שלושער שני בקריירה והוליך את סגנית האלופה לניצחון שקירב אותה עד כדי שתי נקודות מהמקום הרביעי. ההצגה של שורלה החלה בדקה ה-36 עם בעיטה בשמאל לפינה הרחוקה, נמשכה עם פצצה שטוחה בדקה ה-59 והגיעה לשיאה עם שער יפהפה עם בעיטה מהאוויר לרשת (62). יוליאן דראקסלר קינח עם הקפצה מקרוב (69) לוולפסבורג. האנובר, שבמחזור הקודם הפתיעה בחוץ את שטוטגרט, חזרה לסורה עם הפסד 17 העונה והיא עמוק במקום האחרון.

אינגולשטאדט - פ.צ. קלן 1:1

אלמוג כהן נכנס לעניינים באינגולשטאדט אחרי ששיחק 90 דקות בשני המשחקים הקודמים של אינגולשטאדט, הקשר רשם 84 דקות בתיקו מול קלן, שמצידה התאוששה אחרי שני הפסדים רצופים. לוקאס הינטרזר העלה את המארחים ליתרון (36), אבל אנתוני מודסט השווה בדקה ה-72.

אלמוג כהן שחקן אינגולשטאדט מול קלן. GettyImages
שוב קיבל הרכב באינגולשטאדט. אלמוג כהן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully