וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: עומאן לא תארח את אליפות העולם לנוער ב-2016

אחרי הודעת התאחדות השייט הבינלאומית, שדורשת שכל ספורטאי יוכל להיכנס למדינה המארחת ולהתחרות תחת הדגל שלו, הוחלט שעומאן לא תארח את האליפות. גילי אמיר: "ניצחון גדול של הנורמליות"

גילי אמיר יו"ר איגוד השייט. יוסי ציפקיס
בוודאי מרוצה. אמיר/יוסי ציפקיס

התאחדות השייט הבינלאומית ISAF, הודיעה היום (שני) כי התאחדות השייט של עומאן הסירה את בחירתה לאירוח אליפות העולם לנוער בחודש דצמבר 2016 ב-8 דגמים, בהם גלשני RSX ולייזר.

כזכור, זכתה עומאן באירוח אליפות העולם ב-2016 אך בהודעת ISAF נמסר כי העומאנים ויתרו על האירוח אחרי הודעתה של ISAF (התאחדות השייט הבינלאומית), שביקשה הבהרה מכל המדינות המתעתדת לארח תחרות בינלאומית בה יתאפשר לכל ספורטאי להיכנס למדינה המארחת ולהתחרות תחת הדגל שלו ללא שום הגבלות.

הודעתה זו של ISAF ושל ההתאחדות השייט של עומאן הגיעה בעקבות דרישה ספציפית של ISAF בעקבות החלטה שהתקבלה בישיבה מיוחדת שנערכה ב-17 באוקטובר 2015, ובהמשך להודעת התאחדות השייט הבינלאומית מה-13 בינואר 2016, שם חידדו את הרעיון האולימפי בו אי אפשר יהיה להפלות בין מדינה למדינה ועל כך שלא ניתן יהיה לארח תחרויות בינלאומית אם לא תינתן התחייבות כזו מצד המארגנים.

גילי אמיר, יו"ר איגוד השייט: "זהו ניצחון גדול של הנורמליות ושל ערכי הספורט האמיתיים על הפוליטיקה. הודעה זו מראה שקברניטי השייט בעולם הבינו את העוול שנגרם לספורטאי ישראל והם אכן נתנו ביטוי לכך שלא יתנו יד שלא תהיה הפלייה בין מדינות. מבחינת איגוד השייט בישראל מדובר בהישג גדול שהשלכותיו יהיו לא רק לגבי הספורטאים שלנו אלא לגבי כל השייטים בעולם והספורטאים בכלל".

  • עוד באותו נושא:
  • גילי אמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully