וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצרים לא מוכנה לקיים משחק ידידות נגד נבחרת ישראל: "לא הגיוני"

על פי רשת "אל ערביה", שגרירות ישראל במצרים העבירה בקשה לקיום משחק ידידות בין הנבחרות, אך זו נדחתה על הסף. דובר התאחדות הכדורגל המצרית: "לא נשחק מול שום קבוצה ישראלית, זה לא בא בחשבון"

שחקני נבחרת מצרים. GettyImages
לא ישחקו מול ישראל, בינתיים. שחקני נבחרת מצרים חוגגים/GettyImages

המשחק הרשמי הראשון אי פעם של נבחרת ארץ ישראל היה מול נבחרת מצרים, אי שם בשנת 1934 - 14 שנים לפני הקמתה של המדינה. אותו משחק נגמר בתבוסה מהדהדת עבור נבחרתנו - 7:1 - ההפסד הגדול ביותר של הנבחרת מאז נוסדה (יחד עם ההפסד 7:1 לנבחרת גרמניה ב-2002).

מסתבר שלנבחרת ישראל ניתנה הזדמנות "לנקום" במצרים, לאחר ששגרירות ישראל במצרים העבירה בקשה רשמית להתאחדות הכדורגל המקומית לערוך משחק ידידות בין שתי הנבחרות, אלא שההצעה נדחתה על הסף. "לא נשחק מול שום קבוצה ישראלית", אמר דובר התאחדות, עזמי מג'הד. "הרעיון לשחק מול קבוצה או נבחרת ישראלית לא הגיוני ונדחה על הסף; זה לא בא בחשבון".

בדף הפייסבוק הרשמי של שגרירות ישראל במצרים, נכתב עוד לפני הדחייה המצרית: "חייב להתקיים מפגש בין נבחרות ישראל ומצרים בשבוע הבא", נכתב בדף הרשמי של שגרירות ישראל במצרים. "חייבים שהמשחק הזה יתקיים. מה דעתכם בנושא? האם יום אחד נצליח לפרוץ את מחסום הפחד בין העמים?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully