וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איריס שטרק למירי רגב: "התנהלות משרד הספורט מסיבה נזקים עצומים"

29.2.2016 / 8:16

יו"ר מנהלת ליגת העל בכדורסל נשים במכתב חריף לשרת הספורט בו דרשה את 2.4 מיליון השקלים שהובטח למנהלת הליגה בשנה שעברה אחרת ליגת העל בכדורסל נשים תושבת. מנכ"ל משרד הספורט הודיע על מתווה לסיום המשבר

הסערה בליגת העל לנשים ממשיכה. יו"ר מנהלת ליגת העל בנשים, איריס שטרק, שלחה היום (שני) מכתב לשרת התרבות והספורט, חברת הכנסת מירי רגב, בחשש לביטול פתיחת משחקי הפלייאוף בשבוע הבא. "בהמשך לדיונים קודמים ורבים בנושא, אשר נמשכים למעלה משנה, ובהמשך לפגישתנו, סוכם כי תקציב מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל יעמוד על סך 2.4 מיליון שקלים ויועבר באמצעות פרויקט "אתנה" של המשרד", כתבה שטרק בפתיחת מכתבה.

איריס שטרק, יו"ר מנהלת ליגת העל בכדורסל. ברני ארדוב
מאיימת להשבית את הליגה. איריס שטרק/ברני ארדוב

"על אף שניתן היה לצפות כי המשרד יתקין תקנת תמיכה להעברת התקציב, בחר המשרד לנסות להעביר את הכסף במתכונת של רכש, ולפיכך הציב בפני המנהלת דרישות שונות לצורך מיתוג ושיווק המשרד", המשיכה שטרק, "בהתאם לסיכום, שונה שם הליגה ל "ליגת אתנה ווינר". כן נדרשנו לבקשת המשרד להחליף את "לוגו" הליגה, כך שסמל אתנה יופיע במרכזו. בין היתר, מספקת הליגה למותג "אתנה" של המשרד חשיפה עצומה בשידורי הטלוויזיה הישירים במהלך העונה ובסרטון תדמית באורך 20 שניות אשר משודר למעלה מ 500 פעמים בערוץ הספורט. בנוסף, מזה מספר חודשים עושה המשרד שימוש בשם הליגה החדש בתשדירי תדמית המשודרים בטלוויזיה".

"בימים האחרונים, כאשר אנו מצויים בשלבים המכריעים של העונה, ורגע לפני פתיחת משחקי הפליאוף, התבשרנו כי המשרד בוחן מחדש, ובדיעבד, את כדאיות סעיפי התקציב השונים, וכלל לא ברור אם ומתי יש בכוונתו לעמוד בהבטחותיו", חתמה יו"ר מנהלת הליגה את מכתבה, "משאלו הם פני הדברים, ומשאזלו כל המשאבים העומדים לרשותנו להפעלת הליגה, לא נוכל להמשיך ולהמתין, וככל שלא יועבר התקציב הדרוש, נודיע בתוך 48 שעות על השבתת משחקי ליגת העל לנשים בכדורסל. יובהר כי התנהלות המשרד מסיבה למנהלת הליגה ולצדדים שלישיים נזקים עצומים ואין בכל האמור לפגוע בזכותה של מנהלת הליגה לפנות לערכאות המתאימות ולתבוע את נזקיה".

מנכ"ל משרד הספורט, יוסי שרעבי הודיע היום לשטרק על מתווה שגובש לסיום המשבר הכספי בו מצויה המנהלת. "משרד הספורט רואה בקידום ספורט נשים נושא חשוב ומרכזי בעשיית המשרד ולכן אושר סכום של 1,200,000 שקל למנהלת ליגת הכדורסל, בהתאם לדוחות שהוגשו", נמסר. "מחצית הסכום תועבר למנהלת כמקדמה באופן מידי. מתווה זה יאפשר המשך פעילות שוטפת של המנהלת וליגת הכדורסל לנשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully