וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - בני יהודה: דגני ייעדר, קינן מוצהב, מורי חוזר

ואליינטה וחבשי יפתחו מול בני יהודה במשחק הגומלין של רבע גמר גביע המדינה (ג', 20:45, ספורט 5+ לייב). הזהובים אופטימיים: "זה בידיים שלנו". מורי ישוב להרכב, נוורו על הספסל

רבע הגמר, משחק 2מחצית09/02/2016
מכבי חיפה
    1:2
      בני יהודה תל-אביב
      one

      בווידאו: תקציר ה-2:2 בין הקבוצות ברבע הגמר הראשון

        מכבי חיפה תוכל להבטיח מחר (שלישי, 21:00, ספורט 5 לייב) את ההעפלה לחצי גמר גביע המדינה, אבל לרוני לוי יש בעיות בהגנה. בנוסף לדקל קינן שייעדר בשל צהובים, אוראל דגני לא התאמן ולא יהיה בסגל. שחקן נוסף שייעדר מהסגל הוא רומאריו פירס שספג תשעה צהובים. טאלב טואטחה, מארק ואליינטה ועאיד חבשי התאמנו ולכן שני האחרונים יהיו הבלמים במשחק. יוסי בניון יפתח בהרכב. בכיר במועדון צוטט שלשום כי יוסי בניון יישאר במועדון אם ירצה להמשיך. במועדון ממתינים לתגובה של הקפטן ומעריכים כי אם הוא ימשיך לשחק בעונה הבאה, זה יהיה במכבי חיפה. יובל יוסיפוביץ' הצעיר חתם במועדון לשלוש שנים.

        משטרת מרחב חוף הוציאה הנחיות לקראת המשחק. שם מבקשים מהאוהדים להקדים למשחק וממליצים להגיע בתחבורה הציבורית. "יתבצע בידוק קפדני לכל האוהדים לא נאפשר כניסה לאצטדיון ללא בידוק גם אם החל המשחק. שוטרים גלויים וסמויים ישמרו על ביטחון הציבור במספר מעגלי אבטחה ויהיו ערוכים לכל תרחיש. לא נאפשר כל גילוי אלימות בתחומי האצטדיון ומחוצה לו או פגיעה ברכוש, המשטרה תמצה את הדין עם המעורבים", הוסיפו. במשטרה הדגישו כי במשחק הקרוב יגררו רכבים שחונים בחניות שלא בהתאם לתו חניה. כמו כן, תתבצע אכיפה מוגברת בתחום הרוכלות ספסרות ואלכוהול וינתנו קנסות לעוברים על החוק. על אף המצב הבטחוני לא תתאפשר הכנסת נשק לתחומי האצטדיון, שוטרים שאינם בתפקיד נדרשים להגיע עם אמצעי זיהוי משטרתיים.

        sheen-shitof

        עוד בוואלה!

        מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

        בשיתוף אאורה נדל"ן
        נטע לביא (מימין), מארק ואליינטה, דקל קינן שחקני מכבי חיפה מודים לקהל. יוסי ציפקיס
        דקל קינן ומארק ואליינטה/יוסי ציפקיס

        בני יהודה תנסה לעשות צעד נוסף בגביע המדינה, ואחרי ה-2:2 מהמשחק הראשון, הזהובים מלאי אופטימיות שניתן להשלים את המשימה ולהבטיח את המקום בחצי הגמר. "זה בידיים שלנו וזו לא משימה בלתי אפשרית", אמר אחד השחקנים. "ראינו במשחק הראשון שאנחנו מסוגלים לעמוד שווה בשווה מול מכבי חיפה. כולם פה נחושים להתקדם שלב נוסף בגביע".

        על רקע העברת הבעלות הצפויה, בקבוצה מנסים להתרכז אך ורק במטרה. "השחקנים לא מתעסקים במה שקורה בנושא הבעלות ומבחינתנו שום דבר לא השתנה והכול ממשיך אותו דבר", הוסיף אותו שחקן. מי שלא יעמוד לרשותו של יוסי מזרחי הוא סארי פלאח שאמנם חזר להתאמן, אבל לא כשיר. ג'וד נוורו שהחמיץ את המשחקים האחרונים ישוב לסגל ויפתח על הספסל. דן מורי שהחמיץ את המשחק האחרון בגלל צהובים, ישוב ככל הנראה לעמדת הבלם.

        הרכבי הקבוצות

        שופט: אלי חכמון
        אצטדיון: חיפה
        קהל: 11682

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            2
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully