וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: בן הרוש ייעדר מול כפר סבא, חומרת פציעתו לא ברורה

29.2.2016 / 12:22

המגן, שנפצע מול הפועל חיפה, עדיין סובל מכאבים ומשך ההיעדרות שלו ייקבע בהתאם לממצאי הצילום שעבר. גם אבי ריקן עשוי לקבל מנוחה במשחק הגביע, בעוד שטל בן חיים צפוי לפתוח אחרי זמן רב

one

עמרי בן הרוש יעדר גם ממשחק גביע המדינה מחרתיים מול הפועל כפר סבא ובשלב הזה עדיין לא ברור עד כמה חמורה פציעת הברך שלו. המגן השמאלי נפגע בברכו במשחק מול הפועל חיפה בשבוע שעבר מבלי שנכנס לתיקול מול שחקן יריב. בן הרוש דיווח לצוות הרפואי כי הוא סובל מכאבים ועל סמך הצילום שנעשה לו עדיין לא ברור אם יש פגיעה במיניסקוס. בשבוע שעבר ערך המגן בעיקר אימונים אישיים על אופניים וחיזוקים של הברך וגם אתמול לא התאמן עם הקבוצה. במכבי תל אביב החליטו כי אופן הטיפול בו ייקבע על פי מידת הכאבים מהם הוא סובל.

מי שהחליף את בן הרוש בשבת הוא אבי ריקן, שהוחלף בגלל פגיעה בראשו אבל אתמול כבר התאמן. ריקן עשוי בכל זאת לקבל מנוחה לקראת המשחק בשבת מול הפועל כפר סבא, שהוא החשוב יותר מבין שני המפגשים מול הקבוצה מהשרון, מאחר שאת העבודה בגביע עשתה מכבי תל אביב כבר במפגש הראשון בין הקבוצות באיצטדיון לויטה, שהסתיים ב-0:3 לצהובים.

מי שאמור לחזור להרכב מחרתיים הוא הבלם טל בן חיים שלא פתח בהרכב במשחקים האחרונים. במכבי מתעקשים כי מדובר בהחלטה מקצועית של פטר בוס ולא בסיבה אחרת שבגללה הבלם הוותיק לא קיבל את חולצת ההרכב. גם ברק יצחקי ושלומי אזולאי שלא שיחקו זמן רב בשל פציעות אמורים לשחק מחרתיים.

שחקן מכבי תל אביב עומרי בן הרוש. יוסי ציפקיס
עוד לא חוזר. בן הרוש/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully