וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקבוצות הקטנות בליגת העל נגד הקטנת מספר הקבוצות

29.2.2016 / 12:00

סתיו שחם: "ליגת העל צריכה להישאר במתכונתה הנוכחית". מוחמד אבו יונס: "14 קבוצות זה המספר הכי נכון". אשר אלון: "לא יהיה צמצום". על רקע הניסיונות לשינוי במנהלת, הקבוצות הקטנות מתאגדות

מערכת וואלה!

חזית אחידה של הקבוצות הקטנות בליגת העל נגד צמצום מספר הקבוצות. בשבועות האחרונים הושמעו במנהלת הליגה קולות בעד מהלך לצמצום מספר קבוצות ליגת העל, מתכוונים ראשי הקבוצות הקטנות יותר בליגה הראשונה לעמוד על הרגליים האחוריות ולמנוע כל אפשרות של הקטנת הליגה מ-14 קבוצות ל-12 או אפילו ל-10, כפי שאחדים מראשי הקבוצות הגדולות רוצים.

בעלי הפועל רעננה אשר אלון, שנכנס לפלייאוף העליון וייהנה עד סוף העונה ממשחקים מול הקבוצות הגדולות, מתנגד לצמצום הליגה ואמש (ראשון) במהלך המשחק של הפועל כפר סבא מול הפועל באר שבע, אמר: "לא יהיה צמצום ולא תהיה הקטנה. אין שום מקום להקטין את ליגת העל". גם בעלי הפועל כפר סבא סתיו שחם חושב אותו דבר: "טרם העלינו את הנושא במנהלת, אבל אם זה יעלה לדיון, יהיה לי מה לומר. ליגת העל צריכה להישאר במתכונתה הנוכחית עם 14 קבוצות". יו"ר בני סכנין מוחמד אבו יונס, שהעפיל עם סכנין לפלייאוף העליון, נשאר עם הרגליים על הקרקע ואמר: "14 קבוצות זה המספר הכי נכון לליגת העל ולא צריך לשנות. יש כאלה שחושבים שגם צריך להגדיל ל-16, אבל אני לא בעד. אני לא רוצה להקטין את מספר הקבוצות ולא להגדיל. מה שקורה כרגע זה הכי נכון כדי לשקף כמה שיותר אזורים בארץ ולהביא את הכדורגל לכמה שיותר מקומות. אני משוכנע שמרבית הקבוצות במנהלת יחשבו ככה, כך שאין בכלל מקום לדון בנושא".

יו"ר בני סכנין מוחמד אבו יונס. אדריאן הרבשטיין
גם הוא מתנגד. אבו יונס/אדריאן הרבשטיין

בכל מה שקשור לצמצום מספר הקבוצות טרם נפתח דיון מעשי במנהלת. בנושא אחר - מבנה התחרות בליגת העל - כבר החלו דיונים. החלוקה הנוכחית לפלייאוף עליון ותחתון תיבחן בשבועות הקרובים, כאשר יש כבר תכנית אלטרנטיבית. אם יקרה מצב בו הרבה קבוצות יאבדו עניין במשחקים בשני בתי הפלייאוף מאחר שהן כבר יסיימו את העונה על הנייר, תהיה חתירה לשינוי מבנה הפלייאוף הנוכחי לקראת העונה הקרובה. במנהלת חוששים ממצב בו קבוצות במרכז הטבלה יאבדו עניין בתוך זמן קצר במשחקים וכך ייווצר מצב בו אין על מה לשחק.

במידה שכך יקרה, עשוי מבנה התחרות לעבור שינוי לקראת העונה הבאה כשאחת האופציות היא חלוקה לשלושה בתי פלייאוף כאשר בבית העליון יהיו יותר משני מפגשים בין הגדולות ואילו בבית האמצעי יהיה מאבק על הזכות לשחק ראש בראש מול מקומות שלוש וארבע על הכרטיס לליגה האירופית. כך או אחרת, השינוי תלוי כאמור במה שיקרה בשני בתי הפלייאוף עד סוף העונה. במידה שיהיו תחרותיות ועניין יתכן שהליגה תישאר במתכונתה גם בעונה הבאה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

לוח המשחקים למחזור הבא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully