וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יי אר סמית' "מודאג" מהקריסה של קליבלנד, התקופה הנפלאה של לילארד נמשכת

הקאבס ספגו עוד הפסד כואב, סמית' טוען ש"אולי לא מגיע לנו ללבוש את המדים האלה", עיתונאי CBS טוען: "בלאט עדיין חלק מהבעיה". וגם: לילארד בוער, אמארה רומז: כרמלו לא פרגן לג'רמי לין בתקופת ה"לינסניטי"

עריכת וידאו: מרום שפיצר
קווין לאב, קיירי אירווינג, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
מי אשם? בלאט/GettyImages

קליבלנד ספגה אמש (ראשון) הפסד שני ברציפות, 113:99 בוושינגטון, ונוצחה בפעם השלישית בארבעת משחקיה האחרונים. הקאבס כבר פיגרו ב-30 הפרש ורק בסיום צימקו מעט את הפער, כששוב שיחקו ללא לברון ג'יימס, שקיבל מנוחה אחרי המשחקים לילה אחרי לילה. חמש דקות לסיום לברון נטש את הספסל וירד לחדר ההלבשה, אחרי שגם לו נמאס לראות את היכולת של חבריו. הקאבס במאזן 2:0 העונה בלי לברון, ו-12:3 בשתי העונות האחרונות.

ג'יי אר סמית הודה בסיום שהוא "מודאג מאוד" מהיכולת המנטלית של הקבוצה, וטריסטן תומפסון כינה את ההפסד כ"מביך". "אנחנו לא יכולים לשחק ככה ברגעי ההכרעה של העונה", אמר סמית', שגם מול טורונטו קבוצתו קרסה אחרי שאיבדה יתרון תשע נקודות חמש דקות לסיום, "נשארו עוד 24 או 25 משחקים עד סוף העונה הרגילה, ואתה מדבר על אפשרות להתמודד על התואר, ואז אתה מפסיד לקבוצה ש... אחרי שאתה מפסיד למדורגת שנייה במזרח אתה מגיע למשחק כזה ומובס, ורק בסוף גרמנו לזה להיראות קצת יותר טוב. אסור לנו לשחק ככה. אם אנחנו רציניים בקשר לכוונות שלנו, אסור לנו לעשות את זה".

ג'יי אר סמית, קליבלנד קאבלירס, מון ג'ון וול וושינגטון וויזארדס. GettyImages
"אני משתדל לא לחשוב על העונה שעברה ולא להשוות ביניהן". סמית'/GettyImages

במהלך הרבע השלישי וושינגטון הגדלה את הפער ל-19 הפרש, והמאמן טיירון לו הוריד מהמגרש את כל שחקני החמישייה שלו, כולל סמית', קיירי אירווינג, קווין לאב וטריסטן תומפסון. "לא הופתעתי מזה", אמר סמית', "לא שיחקנו כמו שאנחנו אמורים לשחק, לא ביצענו את התרגילים בהתקפה, ללא ספק גם לא בהגנה.

"אם אתה מפסיד את המשחק בטורונטו כמו שהפסדנו, ואז לילה אחרי זה מגיע ומשחק כמו ששיחקנו עכשיו, אולי לא מגיע לנו להיות בעמדה שבה אנחנו נמצאים. לא יודע, זה קשה. אם נמשיך ככה, אולי לא מגיע לנו להיות במדים האלה".

בעונה שעברה בשלב הזה, תחת דיוויד בלאט, קליבלנד עשתה מהפך ובין ה-15 בינואר ל-8 באפריל דהרה למאזן 7:32. "אני משתדל לא לחשוב על העונה שעברה ולא להשוות ביניהן", אומר סמית', "זה לא יעזור לנו. צריך לחשוב על המשחק הבא".

לברון ג'יימס על ספסל קליבלנד קאבלירס. GettyImages
קשה בלעדיך. לברון/GettyImages

הפרשנים בארצות הברית שוב השוו בין המאזן של טיירון לו לזה של דיוויד בלאט. נכון לעכשיו, לו עומד על מאזן של 6:11, 64% הצלחה, לעומת 11:30 של בלאט, ששווה ערך ל-73% הצלחה. כריס פארקר, אחד מכתבי הביט של הקאבס, כתב כי "לו הודה בסיום שהוא לא מצליח לשלוט על דקות המשחק של לברון, ומתקשה להחליט מתי כדאי להוציא או להכניס אותו. מה היה קורה אם בלאט היה אומר דבר כזה?". למרות זאת, עיתונאי CBS מאט מור ציין כי "אני אף פעם לא מבין את הלוגיקה הזאת. זה שיש לקליבלנד בעיות אחרי הפיטורים של בלאט לא אומר שבלאט לא היה חלק מהבעיה".

* גם בניקס לא שקט. לפני ההפסד למיאמי, האקס אמארה סטודמאייר נזכר בימים בהם היה חלק מהקבוצה, כשתופעת ג'רמי לין צברה תאוצה וזכתה לכינוי 'לינסניטי'. "חבל שהוא נאלץ לעזוב כל כך מהר בזמנו. אני חושב שכולם לא ממש אהבו את זה שהוא הפך לכוכב החדש, ובגלל זה הוא לא נשאר לשנים רבות. ג'רמי היה בחור נהדר, אבל לא מספיק נהנינו מההצלחה שלו. הוא הפך לכוכב, אבל הרבה אנשים לא היו מרוצים מזה", אמר הפורוורד הדועך, וגרם לרבים לתהות למי דבריו כוונו.

"אנחנו עדיין בזה? לא עברו מאז ארבע שנים?", השיב כרמלו אנתוני. "אין לי מה להגיד על זה. ג'רמי הפך לכוכב, ואנחנו לא נהנינו מזה? זה מה שהוא אמר? קשה לי להאמין שהוא כיוון אליי את הדברים שלו. גם אם כן, אם זה היה נכון, איך זה שעכשיו אני מסתדר כל כך טוב עם פורזינגיס? זה לא מקרה דומה?".

ג'רמי לין, ניו יורק ניקס. רויטרס
ימים מוזרים. לין/רויטרס

* התקופה הנפלאה של דמיאן לילארד נמשכת. הרכז של פורטלנד הוליך את הבלייזרס לניצחון נוסף הלילה, 102:11 על אינדיאנה, וסגר משחק חמישי ברציפות עם לחופת 30 נקודות, כשנעצר הפעם על 33, כולל התפוצצות ברבע הראשון, במהלכו צלף 20 נקודות. עוד לפני המשחק טען מאמן הפייסרס פרנק ווגל כי בכושרו הנוכחי, לילארד קרוב ליכולת של סטף קרי. "אני לא מחקה אף אחד", אני דמיאן לילארד", השיב כוכב הבלייזרס בביטחון אחרי המשחק. "אני רק מנסה לתקוף כמה שיותר ולתת את הטון כבר בתחילת משחקים".

דמיאן לילארד, פורטלנד בלייזרס. AP
עוד צ'אקה. לילארד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully