וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בהפועל אילת, כדיר: "נכנענו לאגרסיביות, זה מתחיל להרגיז"

הפועל אילת רשמה הפסד שלישי בארבעת המשחקים האחרונים, ותסיים את הסיבוב השני ככל הנראה במקום השמיני. במועדון שוקלים שינויים בצוות השחקנים. הפורוורד יודע: "צריכים להיות קשוחים יותר בהגנה"

one

סגנית האלופה הפועל אילת ממשיכה בעונה החלשה שלה, לאחר שאמש (ראשון) הובסה בבית 86:67 בידי מכבי תל אביב. הקבוצה של עודד קטש שלטה במשחק במחצית הראשונה וירדה למחצית ביתרון 31:32, אלא שרבע שלישי גרוע במיוחד אותו הפסידה 32:12, גמר את ההתמודדות. נקודת האור היחידה של אילת במשחק הייתה דיאנדרה קיין שקלע 23 נקודות ורשם 27 נקודות מדד. ההפסד אמש היה השלישי בארבעת המשחקים האחרונים של אילת.

אלישי כדיר שחקן הפועל אילת. ברני ארדוב
עוד הפסד מאכזב. אלישי כדיר/ברני ארדוב

"היו בעיות באנרגיות, הם המשיכו ללחוץ ואנחנו במקום להיות יותר אגרסיביים, נכנענו ללחץ ולאגרסיביות שלהם", סיכם אלישי כדיר את המשחק, "יש הרבה דברים שאנחנו צריכים לשפר וזה משהו שמלווה אותנו לאורך כל העונה, בעיקר להיות יותר קשוחים ואגרסיביים בהגנה. בהתקפה יכול להיות לנו יום עסל יום בסל, אתה יכול לקלוע או לקלוע, זה משהו שחסר לנו מאוד השנה. אני מקווה שנשפר את זה, זה מתחיל להרגיז כל כך שאתה מפסיד משחקים על הדברים האלה".

באילת מאוכזבים מאוד מהמצב אליו נקלעו, כשהם יסיימו את הסיבוב השני בליגה במקום השמיני, במרחק משמעותי מהמקום השישי, שבו ככל הנראה לא יפגשו ברבע גמר הפלייאוף את מכבי תל אביב והפועל ירושלים. במועדון קיימת ביקורת די גדולה על היכולת של הקבוצה בחודשים האחרונים, בעיקר לאור הציפיות מהסיבוב השני בו אירחה אילת שבעה משחקי בית, מתוכם הפסידה שלושה. במועדון לא פוסלים שינויים בצוות השחקנים לקראת הסיבוב השלישי, ויעשו זאת אם ימצאו שחקנים מתאימים לחיזוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully