וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל: "אני מאוד אוהב לשחק עם אוחיון ורוצ'סטי, זה שילוב טוב"

29.2.2016 / 8:49

רכז מכבי תל אביב מתלהב משיתוף הפעולה עם שני הגארדים בו זמנית: "בהרכב כזה יש כמה שחקנים שיכולים ליצור". גיא פניני מרוצה מההגנה: "זה מה שניצח לנו את המשחק", ומתכונן לדרבי

one

שביעות רצון במכבי תל אביב לאחר הניצחון אמש (ראשון) 67:86 מול הפועל אילת. הצהובים שהגיעו ללא דווין סמית', בריאן רנדל ואלייז'ה מילסאפ הפצועים, התקשו אמנם במחצית הראשונה, אולם לאחר רבע שלישי טוב בראשות גל מקל ודראגן בנדר הניצחון הובטח. במכבי תל אביב יתכוננו לדרבי בשבוע הבא, כשלשחקנים תובהר היטב החשיבות והיוקרה הנלווית למשחק. עם זאת, ישנם לא מעט שחקנים פצועים בסגל, כשהמאמן ז'אן טבק הודה כי אינו יודע מי השחקנים שיעמדו לרשותו.

גיא פניני סיכם את המשחק: "אני חושב שההגנה ניצחה את המשחק והיתה הגנה חזקה שלנו במחצית השנייה, עלינו בחצי הזה בצורה מאוד אגרסיבית, עשינו את הריצה שלנו ואילת לא הצליחה לחזור. בשבוע הבא מצפה לנו דרבי. יהיה מעניין וכיף".

גל מקל, שסיים עם 16 נקודות (9 אסיסטים) הוסיף: "אני שמח מאוד שנתנו דחיפה ברבע השלישי, זה ניצחון מאוד חשוב כי הרבה קבוצות נופלות פה, אני מאוד אוהב לשחק עם יוגב אוחיון ועם טיילור רוצ'סטי, כשאנחנו ביחד ויש כמה שחקנים יכולים ליצור וככה אנחנו נראים טוב. יהיה לנו יום מנוחה ומשם נתכונן לדרבי".

שחקני מכבי תל אביב, גל מקל (שמאל), טיילור רוצ'סטי, יוגב אוחיון. ברני ארדוב
שילוב טוב. מקל עם אוחיון ורוצ'סטי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully