וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון רביעי ברציפות למכבי תל אביב, 67:86 על הפועל אילת

אחרי מחצית ראשונה חלשה, הצהובים התעוררו בדרך לטיול מול אילת בזכות יכולת מצוינת של גל מקל (16 נקודות ו-9 אסיסטים) ובנדר (11). נהריה חזרה לנצח עם 61:71 ביתי על נס ציונה

one

המחזור ה-21 בליגת העל בכדורסל נמשך הערב (ראשון) עם שני משחקים. מכבי תל אביב המשיכה במומנטום החיובי והביסה את הפועל אילת 67:86, בעוד עירוני נהריה גברה על עירוני נס ציונה 61:71.

גל מקל ודראגן בנדר שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מחצית שנייה מצוינת. מקל ובנדר/ברני ארדוב

הפועל אילת - מכבי תל אביב 86:67

דווין סמית', בריאן רנדל ואלייז'ה מילסאפ חסרו לז'אן טבק, ובהיעדרם דראגן בנדר קיבל צ'אנס שסוף סוף הוכיח את עצמו. יחד עם גל מקל, שניווט את המשחק בחכמה וגם קלע 16 נקודות, הצהובים ברחו במחצית השנייה וחגגו ניצחון רביעי ברציפות.

הצהובים התקשו להשיג נקודות ברבע הראשון, עד שטיילור רוצ'סטי עלה מהספסל וסיפק חמש נקודות מהירות. בצד השני דיאנדרה קיין ואלישי כדיר קלעו 6 נקודות כל אחד, והעלו את אילת ל-17:20 בתום הרבע הראשון. גל מקל חימם את הידית ברבע השני, אך שתי הקבוצות התקשו להשיג נקודות. אילת ירדה למחצית ביתרון קטן, 31:32.

הרבע השלישי היה כל כולו בליץ צהוב. אחרי שפתח את המשחק עם ארבע החטאות מהשדה, דראגן בנדר סוף סוף השתחרר ונתן כמה דקות טובות. יחד עם מקל ואוחיון שבלטו, מכבי תל אביב רצה ל-12:32 ברבע דומיננטי במיוחד, שהסתיים ב-44:63 לטובתה. הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד. אילת הרימה ידיים, רוצ'סטי שיפר סטטיסטיקות וזה נגמר ב-67:86 לטובת מכבי תל אביב.

קלעו למכבי תל אביב: גל מקל 16 (9 אסיסטים), טיילור רוצ'סטי 14, דראגן בנדר 11 (5 ריבאונדים), טרבור אמבקווה (10 ריבאונדים) וסילבן לנדסברג 10 כל אחד, דגן יבזורי 9, אייק אופייבו 7, גיא פניני 2.

קלעו להפועל אילת: דיאנדרה קיין 23, אלאדה אמינו 14 (8 ריבאונדים), קאליף וויאט 12, אלישי כדיר 6, עמית שמחון ואלון ספיר 2 כל אחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מאמן עירוני נהריה אריק אלפסי. יוסי ציפקיס
שוב נראים מצוין. אלפסי/יוסי ציפקיס

עירוני נהריה - עירוני נס ציונה 61:71

נהריה היא ללא ספק אחת ההפתעות הנעימות העונה, וגם מעידות כמו מול מכבי תל אביב בשבוע שעבר לא מורידים אותה. בראשותו של ניב ברקוביץ' הנהדר, החבורה של אריק אלפסי חזרה לנצח ורשמה רבע רביעי מצוין, בו הכריעה את המשחק. נס ציונה המאכזבת סופגת עוד הפסד, ונפרדת מדיימון סימפסון, שיעזוב עוד הלילה.

פוקוואן אדווין היה האיש של נס ציונה בפתיחה. הפורוורד דייק פעמיים מחוץ לקשת, כשדיימון סימפסון מגיע לחמש נקודות משלו ומעלה את האורחים ליתרון 13:19 בתום הרבע הראשון.
גילברט בראון נכנס לעניינים ברבע השני והחזיק את נהריה בתמונה, כשקליעת עונשין של דיימון סימפסון, המצטיין במחצית הראשונה, נועל את המחצית עם קליעת עונשין שקובעת 30:33 לזכות נס ציונה.

הרבע השלישי התנהל בשליטה של נהריה. קמרון קלארק חבר לערן אסטי ונניב ברקוביץ', ויחד הם הצעידו את הביתיים ל-15:24 ברבע כולו בדרך ליתרון 51:55 לקראת עשר הדקות המכריעות. הרבע האחרון הוכרע אך ורק בזכות ההגנה המצוינת של נהריה, שעצרה את נס ציונה על 10 נקודות בלבד בעשר הדקות המכריעות ונעזרה במשחק נהדר של ניב ברקוביץ', בדרך לניצחון 61:71.

קלעו לנהריה: קמרון קלארק 14, גילברט בראון, ערן אסנטי וריצ'רד האוול (16 ריבאונדים) 11 כל אחד, ניב ברקוביץ' 10 (9 ריבאונדים, 6 אסיסטים), אנתוני פישר, מייקל אומה 4, עודד ברנדווין 3, אורי קוקיה 2.

קלעו לנס ציונה: דיימון סימפסון 14 (13 ריבאונדים), פוקוואן אדווין 13 (8 ריבאונדים), סנדיאטה גיינס 11, יובל נעימי 9, טל דן 8, איגור נסטרנקו 4, טל קרפלס 2.

צפו בתקציר המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully