וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: ראשי אקדמיית ריאל מדריד ישתפו פעולה עם המועדון, ינחתו בישראל בשבת

29.2.2016 / 7:02

הבלאנקוס יפעילו לראשונה בארץ מחנה קיץ, כאשר מאמנים מספרד יגיעו לבית דני להעביר את עקרונות האימון ואף ישגרו סקאוטים. שחקן העבר רפאל גרסיה קורטס ויו"ר הקרן חואן סאגס יקיימו מסע"ת ביום ראשון

one

בווידאו: ההפסד האחרון של בני יהודה

ראשי אקדמיית הכדורגל של ריאל מדריד ינחתו בישראל בבוקר יום שבת כחלק משיתוף פעולה עם בני יהודה. מדובר במיזם משותף של שני המועדונים שבמסגרתו יופעל בקיץ הקרוב מחנה כדורגל שמיועד לגילאי 7 עד 17 ובמסגרתו יופעל המחנה במתחם האימונים של בני יהודה בבית דני.

בעלי בני יהודה, משה דמאיו. ניב אהרונסון
פרויקט מעניין. פלורנטינו דמאיו/ניב אהרונסון

את המיזם סגרה חברת "מדיה ספורט" כאשר הפעילות הייחודית שמתקיימת עם המועדון לראשונה בישראל הייתה אמורה לצאת אל הפועל כבר לפני כשנתיים באשקלון, מהלך שבסופו של דבר לא יצא לפועל. במסגרת המחנה יגיעו מאמנים בספרד ללמד את עקרונות המשחק על פי הפילוסופיה של ריאל מדריד, ואלו ינסו במשך כחודש וחצי להעביר את עקרונות האימון. השחקנים ילבשו את חולצות ריאל מדריד, כאשר המועדון עצמו ישלח נציגים מטעמו כדי לזהות כישרונות פוטנציאליים.

בין ארבעת הנציגים שיגיעו לארץ נמצא רפאל גרסיה קורטס, שחקן עבר של ריאל מדריד שאף זכה עם המועדון באליפות ב-1979 ומשמש כיום כראש קשרי חוץ של האקדמיה. גם יושב ראש הקרן, חואן סאגס, פול סאגס, האחראי על הפיתוח הבינלאומי בקרן, והמאמן אלכס דוצ'קוב יצטרפו למסע לישראל שבמסגרתו הארבעה יצפו במשחקה של בני יהודה נגד הפועל רעננה ואף עשויים להגיע לדרבי החיפאי. ביום ראשון צפויה להתקיים מסיבת עיתונאים רשמית שבמסגרתה יוכרז שיתוף הפעולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully