וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווילי קבאז'רו: "זה מדהים, האינטואיציה שלי עזרה בפנדלים"

שוער המשנה של סיטי קיבל קרדיט מפלגריני וסידר לתכולים זכייה בגביע הליגה. מאמנו: "העדפתי להפסיד את התואר מלהפסיד את המילה שנתתי לו". קלופ: "אפשר ליפול, אבל חייבים לקום בחזרה"

AP

בווידאו: קבאז'רו הנרגש מדבר בסיום המשחק

בתום דרמה גדולה, מנצ'סטר סיטי זכתה אמש (ראשון) בגביע הליגה האנגלי בפעם השנייה בשלוש השנים האחרונות, אחרי שגברה 1:3 על ליברפול בתום דו קרב פנדלים (1:1 ב-120 דקות). בבעיטות ההכרעה הגיבור הגדול היה ווילי קבאז'רו, שהועדף על פני ג'ו הארט, הדף שלושה פנדלים וסידרל למנואל פלגריני ראשון ראשון (ואולי אחרון) בעונתו האחרונה במנצ'סטר.

"זה מדהים, הזכיה הזו מדהימה עבורי", אמר ווילי קבאז'רו הנגרש בסיום המשחק. "זה היה שבוע קשה עבורי. זה חשוב, זה אמוציונלי - עבורי ועבור המשפחה שלי, ואני מאושר להיות בקבוצה הנהדרת הזאת. זהו גביע ראשון עבורי, וזה פנטסטי עבור האוהדים בכחול". על יכולתו בדו-קרב הפנדלים אמר השוער: "האינטואיציה שלי עזרה".

שחקני מנצ'סטר סיטי מניפים את ווילי קבאז'רו. AP
שחקני מנצ'סטר סיטי מניפים את ווילי קבאז'רו/AP
שוער מנצ'סטר סיטי ווילי קבאז'רו. AP
שוער מנצ'סטר סיטי ווילי קבאז'רו/AP

מנואל פלגריני הוסיף: "אני חושב שהגיע לנו לנצח, החמצנו יותר מדי הזדמנויות, שיחקנו טוב יותר מליברפול". על היכולת של קבאז'רו וההחלטה לפתוח איתו ולא ג'ו הארט אמר המאמן: "אני מעדיף להפסיד את התואר מלהפסיד את המילה שנתתי לו. אני מעדיף לנצח ככה".

וינסנט קומפני אמר: "זו לא הדרך הטובה הטובה ביותר לנצח, זו הדרך הכי לא הוגנת. יש כל כך הרבה אמוציות במשחקי גמר, היו לנו המון הזדמנויות והמון החמצות, אבל השארנו הכל על כר הדשא".

מנצ'סטר סיטי חוגגת זכיה בגביע הליגה. AP
מנצ'סטר סיטי חוגגת זכיה בגביע הליגה/AP

בצד המפסיד, אמר יורגן קלופ: "כמובן שאני מאוכזב מהסיום, אבל מרוצה מהרבה דברים שראיתי היום. המחצית הראשונה היתה פתוחה, ספגנו שער, נתנו הכל ומצא את השוויון. אחרי השער חזרנו למשחק, היתה לנו עוד הזדמנות גדולה. לא היה לנו מזל. אני לא חושב שאנחנו או סיטי שיחקנו טוב כמו שאנחנו מסוגלים לשחק. לא היינו צריכים לספוג את השער שספגנו. אפשר ליפול, אבל חייבים לקום בחזרה. אנחנו חייבים להמשיך הלאה, חייבים להמשיך הלאה".

שחקני ליברפול מאוכזבים. AP
שחקני ליברפול מאוכזבים/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully