וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קליעה של אחת למיליון": יול מתקשה להירגע מהשלשה הנדירה

אחרי שקלע משלושת רבעי מגרש וסידר לריאל 94:95 מדהים על ולנסיה, יול מתייחס לסיכוי שיעבור ליוסטון, שמחזיקה בזכויות עליו: "טוב לי במדריד", וגם: הנתונים שממחישים כמה הוא ווינר

סרחיו יול שחקן ריאל מדריד. רויטרס
ערב בלתי ינשכח. יול/רויטרס

ולנסיה וריאל מדריד סיפקו אמש (ראשון) את אחד המשחקים הטובים והדרמטיים של העונה ב-ACB, עם סיום שייזכר לדורי דורות. אנטואן דיו העלה את מוליכת הטבלה, שהפסידה עד הערב פעם אחת בלבד, ל-92:94, שתי שניות לסיום. גמור? ממש לא: סרחיו יול השליך זריקה משלושת רבעי-מגרש, שמצאה רק את הרשת. זה נגמר ב-94:95 מטורף לבלאנקוס, שעדיין מדורגים במקום הרביעי בלבד, עם מאזן 4:17 (זאת לעומת ה-2:19 של ולנסיה, שמוליכה את הטבלה בצוותא עם ברצלונה, לה מאזן זהה). "סטף יול מנצח את המשחק מהחצי שלו", קראה כותרת ה"מארקה".

"למען האמת זה היה במזל, אבל זה נכנס וניצחנו", אמר סרחיו יול בסיום. אגב, זו לא הפעם הראשונה שגארד ריאל מדריד מצטיין ברגעי ההכרעה - בגמר גביע המלך של 2014 קלע סל ניצחון מול ברצלונה, ובחצי הגמר השנה, קלע את שמונה הנקודות של ריאל בניצחון הדרמטי על אותה ולנסיה. "אין לי כלום נגד אוהדי ולנסיה, אבל זה נכון - האולם הזה תמיד מביא לי מזל. זו קליעה של אחת למיליון", הודה יול.

סרחיו יול שחקן ריאל מדריד כדורסל. מגד גוזני
ווינר. יול/מגד גוזני

למחרת, על רקע ההדים שעורר הסל גם בארצות הברית, התייחס יול לאפשרות שיעבור ליוסטון, שמחזיקה בזכויות עליו. יול האריך לאחרונה את חוזהו בריאל מדריד עד 2021 ולא נשמע להוט להצטרף לרוקטס. "טוב לי בריאל. נשארתי בדיוק בשביל רגעים כאלה, בדיוק במשחקים משחקים כאלה", אמר, כשברקע דיווחים סותרים על כך שדאג להוסיף סעיפי שחרור נמוכים יחסית בקיצים הקרובים מתוך כוונה לעבור ל-NBA.

המאמן המנצח פאבלו לאסו אמר: "הסל של סרחיו היה יפה יותר מזה של סטף קרי".

יול, אגב, הולך ומסתמן כאחד הווינרים הגדולים בכדורסל האירופי. בדקה האחרונה של המשחק אמש הוא קלע לא פחות משמונה נקודות, ממש כמו מספר הנקודות שקלע בדקה האחרונה בגמר גביע המלך בשבוע שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully