וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "אנחנו דומיננטיים בכל מקום, הפער שמצטמק רק מדרבן אותנו"

28.2.2016 / 23:08

מאמן באר שבע חגג את ה-1:2 על כפ"ס: "רוצים לשמור על המקום הראשון עד סוף העונה". מימר: "לא מאמין בבונקר. אם נמשיך ככה, לא תהיה בעיה". וגם: לוח המשחקים של המחזור האחרון

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל באר שבע הבטיחה הערב (ראשון) שתסיים את העונה הסדירה בליגת העל במקום הראשון, כשניצחה את הפועל כפר סבא 1:2. החבורה של ברק בכר שוב גילתה אופי גדול, כשהצליחה לחזור מפיגור משער של עומר פדידה (24) בזכות נגיחות של אנתוני וואקמה (31) וג'ון אוגו (43). הפער בפסגה צמח בחזרה לחמש נקודות.

הקבוצות בפלייאוף העליון: הפועל באר שבע, מכבי תל אביב, בית"ר ירושלים, הפועל רעננה, בני סכנין, מכבי חיפה.

הקבוצות בפלייאוף התחתון: בני יהודה, הפועל כפר סבא, מכבי פתח תקוה, עירוני קרית שמונה, הפועל תל אביב, הפועל חיפה, הפועל עכו, מכבי נתניה.

לוח המשחקים של המחזור האחרון בעונה הסדירה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הייתה לנו מחצית ראשונה נהדרת וגם כשספגנו את הגול המשכנו לתקוף והגענו להרבה מצבים", אמר ברק בכר בסיום. "בסופו של דבר גם הצלחנו להשיג את התוצאה. זה לא היה פשוט, פגשנו קבוצה מאוד קשה ועשינו ניצחון מאוד חשוב. הפער שהצטמק מחמש לשתיים רק דרבן אותנו, זה עושה לנו טוב. אנחנו באים ושולטים בכל משחק ובכל מגרש. אנחנו דומיננטיים בכל מקום ורוצים להיות מקום ראשון בלי קשר ליתרון הביתיות. אנחנו רוצים לשמור על המקום הזה עד סוף העונה. יש לנו רק יומיים לנוח עד למשחק הגביע ואנחנו רוצים לעלות לחצי הגמר".

על הפלייאוף: "יהיו משחקים מלאי עניין מול קבוצות טובות, לכולם יהיה קשה. אנחנו מסתכלים משחק אחרי משחק, עברנו היום משחק קשה בשלום. שיחקנו מול קבוצה מאומנת ששינתה שיטות תוך כדי משחק. אין לי ספק שהם יישארו בליגה".

לואי טהא, שתפס את מקומו של וויליאם סוארס בהרכב בתקופה האחרונה, הוסיף: "וויליאם חבר טוב שלי, למדתי ממנו המון בשנה שעברה כשהגעתי בינואר. בכדורגל יש הזדמנויות ומי שלוקח אותה נותן מאתיים אחוז ומגיע לו. אני מקווה להמשיך ביכולת הזו. אני שמח שלקחנו שלוש נקודות, אבל עדיין מוקדם להריח אליפות. יש עוד משחק, יש אחר כך פלייאוף, צריכים זמן להתאושש לקראת הגומלין בגביע. נראה, לאט לאט".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
סלפי של אלופים? שחקני הפועל באר שבע חוגגים בסיום/קובי אליהו

מנגד, המאמן המפסיד שרון מימר סיכם: "לצערי הם הכריעו את המשחק בסיום המחצית הראשונה, למרות שהגענו למצבים שרצינו במחצית השנייה. אני גאה בבחורים, היה חסר לנו הגרוש ללירה. פגשנו קבוצה מהרמה הכי גבוהה שהייתה פה בתקופה האחרונה. מאוד רציתי לנצח במשחק הזה, לעשות פה תוצאה טובה, אבל אני גאה בשחקנים שלי. אני לא מאמין בבונקר, מה שהוציא אותנו מהקו האדום מאז שהגעתי זה הכדורגל. אנחנו באים לשחק. תמיד יש חשש, כל הקבוצות הפלייאוף התחתון יכולות להסתבך, אבל אנחנו לא פחות טובים מאף אחד אחר ואם נמשיך ככה לא תהיה בעיה".

על המפגש הפיקנטי עם באר שבע: "הייתי שם חצי שנה בכל התהליך של בניית הסגל לקראת מאבק על האליפות. הייתי מאוד מחובר לברק ולקבוצה, אבל במשחק כזה כמובן שאני רוצה לנצח. אני מאוד רוצה שבאר שבע תיקח אליפות כי הייתי חלק מהדבר הזה, ואני יודע שמגיע להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully