וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: מפגש קצוות באשקלון

28.2.2016 / 20:55

האלופה ומוליכת הטבלה הפועל ירושלים תרצה להמשיך במגמה מהניצחון בשבוע שעבר כשתתארח אצל האחרונה מכבי קרית גת (21:05, ערוץ 1). בני הרצליה תארח את מכבי אשדוד (20:00, 5+ לייב)

דונטה סמית' שחקן הפועל ירושלים. קובי אליהו
על הנייר זה קל. דונטה/קובי אליהו

משחקי המחזור ה-21 בליגת העל יימשכו מחר (שני) עם שני משחקים נוספים, כשהמחזור יינעל במשחק ההשלמה בין ראשון לציון לחיפה בשבוע הבא. האלופה ומוליכת הטבלה הפועל ירושלים, תצא למשחק חוץ באשקלון נגד האחרונה בטבלה מכבי קרית גת, שנמצאת במגמת שיפור בשבועות האחרונים (77:112 לירושלים בארנה בסיבוב הראשון). בני הרצליה, אחת מקבוצות הבית הטובות בליגה, תרצה לשמור על מאזנה כשתארח את מכבי אשדוד/באר טוביה של צביקה שרף (88:89 להרצליה באשדוד בסיבוב הראשון).

seperator

מכבי קרית גת - הפועל ירושלים (21:05, ערוץ 1)

פגרת גביע המדינה הגיעה בזמן לא טוב לעולה החדשה, שרצף הניצחונות שלה נקטע בשבוע שעבר בהרצליה, דווקא אחרי משחק טוב מאוד. בקרית גת יצאו מעודדים מהיכולת, אך שני הניצחונות הרצופים של הפועל חולון החזירו אותם למציאות, ונתי כהן מוצא את עצמו לראשונה בסיבוב השני במקום האחרון בטבלה. בקבוצה יודעים שדווקא המשחק בשבוע הבא, זה שינעל את הסיבוב, נגד הפועל חולון בחוץ, הוא הקריטי באמת עבורם בתקופה הקרובה, אך ינסו לעשות הכל כדי להפתיע את האלופה. דשון סימס, שלא שיחק בשבוע שעבר בהרצליה לאחר שהשחרור הבינלאומי שלו מלבנון הגיע באיחור של שעה, יערוך את הבכורה שלו בקרית גת.

המשבר של הפועל ירושלים נעצר בשבוע שעבר עם ניצחון חשוב על הפועל תל אביב ששמר את הקבוצה של דני פרנקו במקום הראשון בטבלה, כשעוד ניצחון אחד, או הפסד של מכבי תל אביב, והאלופה תבטיח את ראשות הטבלה בתום הסיבוב השני. למרות הניצחון על היריבה האדומה מהמרכז, בירושלים יודעים שהם רחוקים מיכולת שיא, ועבדו במהלך השבוע הנוכחי גם כדי להחזיר את הביטחון לשחקנים. אף אחד מהזרים של האלופה לא קלע יותר מ-7 נקודות בשבוע שעבר, ובירושלים יודעים שלא יוכלו להסתמך על הנתון הזה ולנצח לאורך זמן. לירושלים לא הולך באופן היסטורי באולם באשקלון עם שבעה ניצחונות ב-12 מפגשים.

"קרית גת היא קבוצה שעשתה מספר שינויים בסגל מאז המפגש הקודם שלנו איתם", אמר בר טימור לקראת המשחק, "בשבוע שעבר היא סבלה מחוסר מזל. זו קבוצה שנלחמת על החיים שלה בליגה וזה אומר שיהיה משחק קשה. אנחנו מצידנו נעשה הכל כדי להבטיח את המקום הראשון לקראת הסיבוב השלישי. נרצה גם להמשיך את היכולת ההגנתית מהשבוע שעבר, ואם נעשה את זה, נוכל להיות בעמדת ניצחון במשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
. יפתח זיו, בני הרצליה, מול סטו דגלאס, מכבי קרית גת. קובי אליהו
לא פשוט. דגלאס/קובי אליהו

בני הרצליה - מכבי אשדוד/באר טוביה (20:00, 5+ לייב)

הניצחון החשוב על מכבי קרית גת בשבוע שעבר קירב את הרצליה מאוד להבטחת המקום השישי בתום הסיבוב השני, מה שייתן לקבוצה של מיקי גורקה משחק בית נוסף בסיבוב השלישי. בהרצליה הבית העונה הוא אחד המפתחות המשמעותיים ביותר, לאחר שניצחו באולם היובל בשמונה מעשרת המשחקים שלהם העונה. למרות זאת, דווקא לקראת המפגש הזה צריכים בהרצליה לחשוש, שכן ניצחו רק פעם אחת מתוך שבעת משחקי הבית שלהם נגד אשדוד. הקבוצה מהשרון תופיע ללא מורן רוט הפצוע ותקווה להמשיך לקבל את ג'יימס סינגלטון ביכולת טובה כפי שהציג לאורך כל המשחק נגד קרית גת, ובמיוחד במאני טיים.

באשדוד התאוששו מההפסד בגמר גביע המדינה בצורה יפה בשבוע שעבר עם ניצחון ביתי על מכבי ראשון לציון שהעלה את השחקנים מעיר הנמל אל המקום השישי בטבלה. צביקה שרף יכל היה להיות מרוצה מהעובדה שקבוצתו ניצחה ביכולת רעה מאוד של דיאנטה גארט, כשצ'ארלס תומאס מציג עוד משחק שיא. ג'ארד הומאן, הסנטר שהצטרף לאשדוד עוד לפני שבוע הגביע כדי לחזק את משחק הפנים של הקבוצה, לא נרשם למשחק לאחר שהוא סובל מפציעה בגבו, ולא בטוח מתי ואם בכלל יתחיל לשחק במועדון. יהונתן שולדבראנד יקווה להמשיך את היכולת הטובה שלו נגד הרצליה, נגדה אוהב לשחק, ואף קלע עליה סל ניצחון במדי הפועל תל אביב.

צביקה שרף מאמן מכבי אשדוד/באר טוביה. לירון מולדובן
יתאושש? שרף/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully