וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגלן העבר המצרי מוחמד אבו טריקה נחשד במעורבות עם ארגון טרור

ועדה שתפקידה לחקור את משאביה של ארגון 'האחים המוסלמים', פנתה לאחד מגדולי הכדורגלנים של מצרים בהיסטוריה, על מנת לחקור חשדות לפיהם הוא עזר לממן את הארגון. נכסיו הוחרמו

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: אבו טריקה חושף חולצה התומכת בעזה במהלך אליפות אפריקה 2008

מוחמד אבו טריקה, חלוץ העבר של נבחרת מצרים ומי שנחשב אולי לגדול השחקנים במדינה בכל הזמנים, נחשד במעורבות עם ארגון הטרור 'האחים המוסלמים', ונחקר בנושא על ידי ועדה שתפקידה לחקור את משאביו של הארגון, שהוכרז כארגון טרור ב-2013. רוב חברי ההנהגה שלו נמצאים כעת בכלא.

במאי האחרון, הועדה פרסמה הצהרה, לפיה היא החליטה להחרים את נכסיה של 'אשאב טורס', חברת תיירות שנוסדה ב-2013 על ידי אבו טריקה, בשיתוף עם חבר ב'אחים המוסלמים', ששמו אינו ידוע. כל נכסיו של אבו טריקה נלקחו במהלך התהליך. חלוץ העבר בן ה-37 ערער על ההחלטה פעמיים, אך נדחה בשני המקרים. גורמים רבים המתנגדים לארגון טוענים כבר תקופה ארוכה שאבו טריקה מעורב. בראיון שערך ב-2015 עם עיתון אל-אחראם, אבו טריקה טען כי שותפו בחברה עזב כבר למעלה משנה לפני כן.

כבר בשנת 2008, במהלך אליפות אפריקה, הפך אבו טריקה לגיבור לאומי, כאשר חשף לאחר הבקעת שער חולצה עליה כתב "תומכים בעזה".

מוחמד אבו טריקה, אל אהלי, חוגג עם חבריו. רויטרס
זכה בתארים רבים. אבו טריקה/רויטרס

במהלך הקריירה שלו זכה אבו טריקה בתארים רבים, הן אישיים והן קבוצתיים, בין השאר היה שני רק לעמנואל אדבאיור לפרס כדורגלן השנה באפריקה. ב-2006 זכה עם נבחרת מצרים באליפות אפריקה, וב-2008 שיחזר את ההישג, כאשר הפעם הוא כובש את שער הניצחון במשחק הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully