וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: קלייבורן מבוקש באירופה. יזרעאלי: "חייבים חיזוק"

28.2.2016 / 10:40

היכולת המצוינת של פורוורד הסגולים גורמת לכך שהכוכב האדום בלגרד ומלאגה עוקבות אחריו. בקבוצה שמחים מהניצחון על הפועל תל אביב אך עדיין מודאגים: "עוד גוף יכול לעזור לנו"

הפועל חולון רשמה אמש (שבת) צעד משמעותי לקראת השארות בליגה כשניצחה בבית 83:84 את הפועל תל אביב בתום דרמה גדולה. הקבוצה של דן שמיר, שהשלימה ניצחון שני ברציפות, ושלישי בארבעת המחזורים האחרונים, עלתה מעל הקו האדום, ותישאר שם אם מכבי קרית גת לא תפתיע את הפועל ירושלים. חולון קיבלה ערב ענק מוויל קלייבורן שקלע 32 נקודות ושלומי הרוש שהוסיף 20 ו-7 ריבאונדים ב-21 דקות בלבד.

המאמן דן שמיר נראה בסיום שמח מחד, אך עדיין מתוח מקרבות התחתית. היחסים בין שמיר למנהל המקצועי והבעלים מיקי דורסמן אינם טובים במיוחד מזה תקופה ארוכה, לאחר שלמאמן הובטחו חמישה זרים עם הגעתו לקבוצה, הבטחה שלא קוימה בסופו של דבר. המאמן, שהגיע אחרי שנכשל בהפועל אילת בעונה שעברה, נחוש להוביל את חולון להצלחה ולהישארות בליגה.

לוואלה ספורט נודע כי קלייבורן, שהשלים שבוע שני ברציפות עם 32 נקודות, ומדורג שני בטבלת מלך הסלים בליגה, מבוקש מאוד על ידי קבוצות בכירות באירופה, כשהוא מיוצג על ידי חברת אקסל האמריקאית וגם על ידי סוכן העל מישקו רזנטוביץ'. בין הקבוצות שכבר לוטשות עיניים לכיוון הפורוורד, שבעונה שעברה נבחר לחמישיית הזרים של העונה בליגה הגרמנית, נמצאות הכוכב האדום בלגרד, כמחליף אפשרי לקווינסי מילר שעשוי להתקדם לקבוצה בכירה, ומלאגה.

שלומי הרוש שחקן הפועל חולון (שמאל) עם גוני יזרעאלי. מגד גוזני
"המזל בצד שלנו". יזרעאלי/מגד גוזני

"אנחנו מגיעים לסיטואציות שאנחנו במשחק ובשליטה, מקווה שזה ימשיך ככה, זה שהמזל בצד שלנו זה כבר טוב", סיכם גוני יזרעאלי, שקלע 6 נקודות והוסיף 10 אסיסטים, "שני ניצחונות, אני לא מאמין שאני גאה בשני ניצחונות, אבל זה מאוד כיף, לא ניצחנו בחוץ עד שבוע שעבר, יש לנו בשבוע הבא משחק על כל הקופה נגד קרית גת. נחגוג היום ונהיה מוכנים מחר. זאת צריכה להיות המטרה שלנו, קרית גת. אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו כי יש עוד המון משחקים. מבחינתי זה תלוי בנו, יש עוד הרבה משחקים".

על המשך הדרך של הקבוצה, שמשחקת כעת עם שלושה זרים בלבד לאחר הפציעה של מייק מוסר, כשאחד מהם, ראמל בראדלי, סוחב פציעה, אמר הגארד החולוני, "אנחנו נראים יותר טוב בשבועיים האחרונים, גם בנהריה נראינו טוב. אנחנו צריכים חיזוק, חד וחלק. לא אגיד שזה לא פייר פליי שאנחנו עם שניים או שלושה זרים, אנחנו לא משדרים שאנחנו עם פחות זרים, אנחנו חייבים להתחזק. אם נוכל כמה שיותר מהר, זה יעזור פה. קשה לנו עם הגבוהים, אבל עוד גוף יעזור לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully