וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מג'יק: "קרי יכול להפוך לגדול בהיסטוריה", פיל ג'קסון לא מתלהב

הזן מאסטר צייץ: "לא ראיתם שחקן כמו סטף? שאזכיר לכם את מחמוד עבדול ראוף?" מלבדו, אף אחד לא נותר אדיש. לברון: "לא ראיתי דבר כזה", דאדלי: "ישו קם לתחייה". וגם: מספרי הלילה

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בכל פעם שנראה שכבר ראינו מסטף קרי הכול, הוא מוסיף עוד פרק מרתק לקריירה שלו. הלילה (בין שבת לראשון) זה היה 46 נקודות, כולל 12 שלשות מ-16 ניסיונות. האחרונה ביניהן הגיעה בסוף ההארכה והביאה ניצחון 118:121 באוקלהומה סיטי.

זו הייתה הצגה מהסוג שאי אפשר להישאר אדישים אליה - לא למטווח השלשות ולא לזו שניצחה את המשחק. שחקנים גדולים בעבר ובהווה התלהבו והיללו. מג'יק ג'ונסון טען ש"אם הוא ישחק באותה רמה 4-5 שנים נוספות, הוא יוכל להפוך לגדול בהיסטוריה", רודי גיי צייץ ש"הוא הקלע הטוב בכל הזמנים", ולברון ג'יימס התלהב: "זה מגוחך! לא ראיתי מישהו כמוהו בהיסטוריה של הכדורסל".

מי שלא ממש התלהב הוא פיל ג'קסון, שצייץ הערב: "מעולם לא ראיתם משהו כמו סטף קרי? שאזכיר לכם את כריס ג'קסון/מחמוד עבדול ראוף, שהיתה לו תקופה קצרה אבל מבריקה ב-NBA?"

עונת השיא של עבדול ראוף (ממוצעי קריירה: 14.6 נקודות ו-3.5 אסיסטים למשחק) - 1995/96 בדנבר, אז קולע 19.2 נקודות לערב, וחילק 6.8 אסיסטים למשחק. שיהיה.

דוויין וייד צייץ: "קרי לא אמיתי", ג'ארד דאדלי טען ש"ישו קם לתחייה" ודמאר דרוזן הסביר ש"הוא לא אנושי". וזה נמשך עם דירק נוביצקי, דמיאן לילארד ועוד, שלא נותרו אדישים לעוד לילה פנטססטי של כוכב האלופה.

"לא חשבתי שבשלב הזה של העונה אני כבר אהיה קרוב ל-300 שלשות. זה לא הגיוני", אמר סטף, שהגיע הלילה ל-288 שלשות ובעוד שניים-שלושה משחקים כנראה יחצה את רף ה-300.

קליי תומפסון ניסה לשמור על קור רוח: "כל השחקנים בקבוצה ראו אותו מתאמן על זריקות מטווח כזה כל יום. יש לו את טווח הקליעה הכי גדול שראיתי והוא גורם לזה להיראות כל כך קל".

דריימונד גרין התלהב: "וואו, מאיפה הוא זרק? זה היה איזה 12 מטר לא? זה היה נראה כאילו הוא עולה לזריקה ושולח מבט אדיש כזה של 'זה הולך פנימה'".

סטפן קרי שחקן גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
"הוא גורם לזה להיראות כל כך קל"/GettyImages

מספרי הלילה

* סטף קרי שבר את שיא השלשות לשחקן בודד בעונה אחת כשהגיע ל-288 קליעות מדויקות מחוץ לקשת. בכך עקף כוכב האלופה את השיא שהוא עצמו קבע אשתקד (286), ומדהים מכך - יש לו עוד 24 משחקים העונה.

* קרי אף השווה את שיא השלשות במשחק אחד עם 12, ועשה זאת ב-16 ניסיונות בלבד. בכך השתווה קרי לקובי בריאנט שעשה זאת ב-2003 ולדוניאל מארשל שעשה זאת ב-2005.

* קרי הפך לשחקן הראשון בתולדות ה-NBA שקולע לפחות 10 שלשות בשני משחקים רצופים (אחרי שהפגיז 51 נקודות ב-10 מ-15 מחוץ לקשת שלשום באורלנדו).

* זה היה המשחק החמישי בקריירה של קרי עם לפחות 10 שלשות (אין אף שחקן בהיסטוריה עם יותר משלושה כאלה).

* זה היה משחקו השלישי ברציפות של קרי עם לפחות 40 נקודות - הרצף הארוך בקריירה שלו עד כה.

* בעקבות הניצחון הבטיחה גולדן סטייט את מקומה בפלייאוף, והפכה לראשונה מאז הלייקרס של 1987/88 שעשתה זאת כבר בחודש פברואר.

* הפעם האחרונה בה שחקן של הווריירס רשם לפחות 40 נקודות בשלושה משחקים רצופים היתה כשריק בארי עשה זאת ב-1967.

* ונעבור לכמה נתונים על סן אנטוניו, שהגיעה הלילה ל-50 ניצחונות בפעם ה-17 ברציפות.

* טים דאנקן עקף את קארל מאלון בדרך למקום השישי בכל הזמנים במספר הריבאונדים בקריירה עם 14,971. את הרשימה מוביל כמובן ווילט צ'מברליין עם 23,924, ואחריו לפי הסדר: ביל ראסל, קארים עבדול ג'באר, אלווין הייס ומוזס מאלון.

* עוד קודם לכן רשם דאנקן את החסימה ה-3,000 בקריירה שלו, והפך לשחקן החמישי בתולדות הליגה שמגיע לציון הדרך הזה.

עדכון ראשון: 10:03

סטפן קרי שחקן גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
סטפן קרי שחקן גולדן סטייט ווריירס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully